یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
خرمشهر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: روز آزادسازی خرمشهر، روز اقتدار ملت ایران بود و قدرت و اقتدار مردم ایران به دنیا نشان داده شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری با اشاره به سوم خرداد ماه، اظهار کرد: در روز آزادسازی خرمشهر و انجام عملیات بیت‌المقدس غنیمت‌های زیادی به‌دست آمد و مردم از این موفقیت بسیار خوشحال بودند.

وی با بیان اینکه این اتفاق نتایج بسیار خوبی برای کشور داشته است، گفت: تا آن روز چیزی با عنوان آتش‌بس مطرح نبود و درباره آن نیز فکر نمی‌کردند؛ اما با نشان داده شدن اقتدار ایران در این پیروزی، موضوع آتش‌بس توسط سایر کشورها مطرح شد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به سخن امام مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش داریم، ادامه داد: «وعده صادق» یکی از آن خرمشهرهاست که در آن، رژیم صهیونیستی تنبیه و دوباره اقتدار ملت ایران و جبهه مقاومت در دنیا نشان داده شد.

وی بیان کرد: موشک باران اسرائیل برای ملت ایران امنیت، اقتدار، عزت و بزرگی آورد و کشورهای منطقه متوجه شدند نمی‌توانند با ایران در بیفتند و توطئه‌ها نیز کم شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تاکید کرد: تا «وعده صادق» انجام نشده بود، بسیاری از دشمنان کوتاه نمی‌آمدند. تا قبل از فتح خرمشهر نیز وضعیت اینگونه بود و با پیروزی‌های به‌دست آمده ورق برگشت.

وی افزود: خرمشهرها در پیش است، تهاجم‌های فرهنگی، تهاجم شناختی و ... مردم باید آنها را مهم بشمارند و با جهاد تبیین، جنایت‌های دشمنان را برای جوانان روشن کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha