یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
تصاویر/ برگزاری مراسم گرامیداشت سال‌روز فتح خرمشهر و بزرگداشت شهدای خدمت در همدان

حوزه / استاندار همدان گفت: دولت شهید رئیسی از دل فرهنگ سوم خرداد بیرون آمد و خدمت به مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امروز در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: شهید رئیسی در راه خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به مردم شریف آبروی خود را در دست گرفته بود و از هیچ اقدامی برای خدمت‌رسانی به مردم دریغ نکرد.

وی افزود: دولت شهید رئیسی از دل فرهنگ سوم خرداد بیرون آمد و خدمت به مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار داد.

استاندار همدان با بیان اینکه مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت، حماسه‌ها خلق کردند و قدردانی را با حضور پرشور از خدمتگزار صدیق خود نشان دادند، ابراز کرد: در دولت مردمی، ارتباط رئیس‌جمهور با وزرا و کارگزاران بسیار صمیمانه بود.

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم فشارهای اقتصادی و تلاش دشمن در جهت ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت، حضور مردم در تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت نشان داد شهید رئیسی الگو و اسوه بوده و در تاریخ ایران‌اسلامی جاودان است، اظهار کرد: شهید رئیسی همواره تأکید می‌کرد، آنچه باعث تقرب الهی می‌شود خدمت‌رسانی و خدمتگزاری به مردم است.

قاسمی فرزاد، تصریح کرد: خرمشهر نماد و سمبل مقاومت مردم ایران بود که مردم ایران برای حفظ آن ۳۵ روز جانانه مقاومت کردند.

وی خاطرنشان کرد: خرمشهر ۵۷۵ روز در دست متجاوزان بود و مردم ایران اسلامی و تمام نیروهای مسلح با لطف خداوند و دست در دست یک‌دیگر خرمشهر را آزاد کردند.

استاندار همدان، با تأکید براینکه با رهبری داهیانه و شجاعانه مقام معظم رهبری امروز قله‌های رفیع پیشرفت را در عرصه‌های مختلف فتح کرده‌ایم، گفت: با اقتدار و بازدارندگی بی‌نظیر مانع هرگونه تجاوز به مرزهای ایران اسلامی شدیم که حاصل فرهنگ سوم خرداد، ایثار و شهادت است.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha