یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
سید ابراهیم رئیسی

حوزه/ امام جمعه ساوه گفت: حقیقتاً عدالت محوری و تلاش بی وقفه در مسیر اجرای عدالت از ویژگی های بسیار مهم دولت شهید رئیسی بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی طی سخنانی در جمع بانوان شهرستان ساوه که در مسجد انقلاب این شهر به مناسبت تجلیل از شهدای خدمت برگزار شد، با بیان این که ساده زیستی، صداقت، پاک دستی، مردمی و ولایی بودن شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، الگویی منحصر به فرد است، ابراز داشت: شهید رئیسی در هر سمت و پستی که بودند در کمال اخلاص و با قدرت برای مردم خدمت می‌کردند و نام این شهید خدمت در جامعه اسلامی برای همیشه تاریخ ماندگار شد.

وی همچنین با اشاره به عمر کمتر از سه ساله دولت سیزدهم گفت: شهید رئیسی در این مدت ۴۷ سفر استانی داشت و فعالیت شبانه‌روزی و خدمت بدون وقفه ویژگی بارز ایشان بود و باید اذعان کرد که زندگی رئیس‌جمهور شهید سراسر خدمت صادقانه به انقلاب اسلامی و مردم بود.

امام جمعه ساوه خاطرنشان کرد: بی شک خون مطهر شهدایی چون رجایی، بهشتی. سلیمانی و رئیسی و دیگر شهدا، اسلام را زنده نگه خواهد داشت و پرچم به دست مهدی فاطمه (س) خواهد رسید.

وی یکی از ویژگی‌های عمده دولت اسلامی را عدالت محوری دانست و گفت: دولت سیزدهم و شخص دکتر رئیسی در این راستا بسیار کوشید و حقیقتاً عدالت محوری و تلاش در این باره از ویژگی های بارز آن بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha