یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
پوستر| شهدای خدمت

حوزه / فداکار گفت: حقیقتاً اخلاص در عمل موجب محبوبیت شهید رئیسی در قلوب مردم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمان، محمد مهدی فداکار در مراسم بزرگداشت شهادت شهید رئیسی و همراهانش که در محل حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد، با بیان اینکه رئیس جمهور شهید، گفتمان خدمت به مردم را تغییر داد، اظهار داشت: حریص بودن برای خدمت، دلسوزی زیاد برای مردم، تواضع و فروتنی، احساس صمیمت با رئیس جمهور در مراجعه مردمی، از بارزترین ویژگی‌های شهید رئیسی بود.

وی افزود: دولت سیزدهم و شهید رئیسی در سخت‌ترین شرایط کشور را تحویل گرفت، اما ناامید نشد و کار به جایی رسید که پروژه‌های بزرگ‌تری را در حوزه اقتصادی کشور در حال برنامه‌ریزی داریم.

فداکار، با بیان اینکه اخلاص در عمل موجب محبوبیت شهید رئیسی در قلوب مردم شد، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور به شدت از حاشیه‌ها دوری می‌کرد، دغدغه اقشار محروم را داشت و در سفر به کرمان نیز از محروم‌ترین نقاط و روستاها بازدید کرد و پیگیر حل مسائل آنان بود.

استاندار کرمان یادآور شد: رشد اقتصادی که به شدت منفی شده بود و میانگین آن در یک دهه به یک درصد رسیده بود، با تلاش دولت سیزدهم و با محوریت شهید رئیسی به ۴ درصد افزایش یافت.

وی تصریح کرد: همچنین کسری ۵۹ درصدی بودجه کشور در شش ماهه اول دولت سیزدهم کاهش و در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ به ۲۰ درصد رسید و سرعت رشد نقدینگی کشور هم به نصف رسید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha