شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
11

حوزه / استاندار گیلان گفت: خدمت صادقانه به مردم پس از شهادت شهید رئیسی نیز بدون وقفه و با نظم ادامه می‌یابد و وقفه‌ای در کار مدیران ایجاد نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از رشت، اسدالله عباسی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان راه خدمت، اظهار داشت: واژه «عالم مجاهد» پاداش ارزشمندی است که رهبر معظم انقلاب برای شهید رئیسی به‌کار بردند، شهید رئیسی در علم فقاهت و حوزه به درجه اجتهاد و در علم دانشگاهی و آکادمیک به مرتبه دکتری رسیده بود.

وی با اشاره به این که شهید رئیسی برای رضای خدا صادقانه به مردم خدمت می‌کرد، افزود: رئیس جمهور در کنار ناملایمات فراوان، هیچ گاه از کار و خدمت کردن به مردم خسته و ناامید نشد.

استاندار گیلان، با بیان اینکه شهید خدمت شهید رئیسی، رضای خدا و خدمت به مردم را بر هر چیز دیگر ترجیح می‌داد، تصریح کرد: ما مدیران دولت مردمی و انقلابی سیزدهم شاگردان و سربازان شهید رئیسی، به همراه قشرهای مختلف مردم سوگوار شهادت رئیس جمهور هستیم، اما با قدرت کارها را پیش می‌بریم.

وی با بیان اینکه به قله نزدیک شدیم و خستگی معنا ندارد، اضافه کرد: شهید رئیسی در راه خدمت به مردم به شهادت رسید، بنابراین خدمت صادقانه به مردم از سوی مدیران به حول و قوه الهی بدون وقفه و با نظم ادامه می‌یابد و وقفه‌ای در کار مدیران پیش نمی‌آید.

عباسی، با تأکید بر اینکه عملکرد دولت مردمی و انقلابی سیزدهم باید در مراسم‌های مختلف برای مردم تبیین شود، ابراز کرد: شهید رئیسی در عرصه‌های مختلف، با اخلاص در خدمت به مردم منشأ خدمات زیادی به مردم کشور و استان گیلان شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha