یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
3.jpg

حوزه / مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال گفت: شهید رئیسی الگوی مردم‌داری و مردم‌سالاری را به جامعه انسانی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام فیاض تمجید عصر امروز در آیین عزاداری شهدای خدمت که در مدرسه علمیه الزهرا(س) خلخال برگزار شد، با بیان اینکه روحانیت مرجع بسط گسترش دین بوده و در همه عرصه‌ها پیشگام است، اظهار داشت: دفاع از حریم دین و مقابله با انحراف‌ها از اساسی‌ترین کار ویژه روحانیت و حوزه‌های علمیه تلقی می‌شود، چرا که حفظ فرهنگ دینی از هرگونه گزندی و ارائه درست آن، خود یک نوع فرهنگ‌سازی است.

وی به بیان ویژگی‌های رئیس جمهور شهید پرداخت و افزود: شهید رئیسی چهار دهه تلاش و کوشش جهادی را پشت سر گذاشت و مدیریت جهادی را با اخلاص، اخلاق، تعهد و تخصص گره زد و الگوی مردم‌داری و مردم‌سالاری به جامعه انسانی شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال، بیان کرد: حوزه‌های علمیه و طلاب همیشه در مقابل کج‌روی‌ها ایستادگی کرده و تعهدشان بر این است که لحظه‌ای در جهت بسط دین آرامش نداشته باشند و مصداق این موضوع شهید رئیسی و امثال این شهید والامقام همواره تکیه‌گاه محرومان بوده‌اند.

حجت‌الاسلام تمجید بیان کرد: در وضعیت کنونی، مسئولیت طلاب خواهر و برادر بیش از پیش سنگین است تا با تبیین شرایط فرد اصلح در میان مردم، انتخابی درست و شایسته در شأن انقلاب اسلامی رقم زده شود.

شهید جمهور نمونه الگوی مردم‌سالاری در جامعه بود

شهید جمهور نمونه الگوی مردم‌سالاری در جامعه بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha