دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
تصاویر/ اقامه آیین عباد سیاسی نماز جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: روش و منش شهید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی را باید مکتوب کرده و به یک درسنامه و مکتب تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی امروز در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلای این شهر برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور مغتنم و شهدای خدمت، اظهار داشت: باید قدردان زحمات و تلاشهای رییس جمهور باشیم که در این مدت به مردم خدمات شایانی کردند.

امام جمعه ارومیه گفت: روش و منش شهید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی را باید مکتوب کرده و به یک درسنامه و مکتب تبدیل کنند.

وی ادامه داد: با تلاشهای رییس جمهور و کابینه اش در تمامی شاخصها، رشد و حتی در برخی شاخصها جهش داشتیم لذا خدمات دولت باید تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: اخلاص، ارتباط با خداوند، خستگی ناپذیر بودن، خدمت به مردم از ویژگی های شهید جمهور بود.

وی اضافه کرد: قدردانی از تلاشهای و خدمات مسئولان یک نعمت است و برپایی تشییع جنازه میلیونی در سراسر کشور برای شهدای خدمت، نشان از بصیرت و قدردانی مردم از رییس جمهور و هیات همراهش بود.

امام جمعه ارومیه گفت: اقتدار نظام و وجود نعمت رهبری با وجود شهادت رئیس جمهور باعث شد با وجود شهادت رییس جمهور، کشور با کوچکترین مشکل و خللی مواجه نشود.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی با اشاره به برپایی ششمین سالگرد رحلت حجت الاسلام شیخ غلامرضا حسنی و خدمات آن مرحوم، تاکید کرد: باید قدردان شخصیتهای مهم و تاثیرگذار در زمانی که در قید حیات هستند، باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha