دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
تصاویر/ مراسم سوگواری شهدای خدمت در روستای دهقاید دشتستان

حوزه/ امام جمعه برازجان با بیان اینکه کوچه شهادت با گذشت از پلشتی های دنیا عبور می‌کند، تصریح کرد: تا از کینه و کدورت ها و انتقام ها گذر نکنی، به کوچه باغ شهادت راه نخواهی یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، با حضور اقشار مختلف مردم و امام جمعه برازجان مراسم عزاداری شهادت حجت الاسلام والمسلمین رییسی و همراهان وی صبح امروز در مسجد جامع روستای دهقاید دشتستان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن مصلح در این مراسم ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهدای راه خدمت با اشاره به کلام امام علی(ع) که فرمودند «آگاه باش امام شما از تمام دنیایش به دو جامه کهنه، و از خوراکش به دو قرص نان قناعت نموده» گفت: آنان که عاشقان خدمتند، از دنیا به اندک اعتنا می‌کنند و از زحمت به کم قانع نمی شوند و آنان که زیاده می خواهند هرگز مجال خدمت نخواهند یافت، چه رسد توفیق شهادت.

وی ادامه داد: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به ما فهماند که می شود روزی ۱۸ ساعت دوید و ساده زیست؛ جز با حرص به خدمت، نمی شود از حرص به ثروت آزاد شد و اگر خوابت را سامان ندهی، نخواهی توانست امور اسلام و نظام را سامان بدهی.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه کوچه شهادت با گذشت از پلشتی های دنیا عبور می‌کند، تصریح کرد: تا از کینه و کدورت ها و انتقام ها گذر نکنی، به کوچه باغ شهادت راه نخواهی یافت.

حجت الاسلام مصلح با اشاره به میراث بزرگ شهید رئیسی، اظهار داشت: شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی موفق شد تصویری بسیار امیدبخش در موقف خدمت، در جایگاه ریاست‌جمهوری ارائه کند و میراثی گران‌بهاء برای تراز مدیریت انقلابی از خود به یادگار گذاشت.

وی افزود: رئیس‌جمهور عزیزمان، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی که حالا باید ناباورانه بگوییم شهید رئیسی، نصاب تازه‌ای را در جایگاه ریاست‌جمهوری به ثبت رساند. بزرگترین میراث شهید رئیسی، تبیین تراز مدیریت انقلابی بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha