دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
پیام تسلیت شهادت آیت الله رئیسی

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی گفت: شهید رئیسی با عملکرد مخلصانه و مجاهدانه خود تراز ریاست جمهوری ایران اسلامی را ارتقا بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی در نشست مطبوعاتی با حضور خبرنگاران، با بیان اینکه مراسم باشکوه و حماسی تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور شهید، به منزله قیام مردم برای دفاع از ولایت، روحانیت و اسلام بود، اظهار داشت: جمعیت چند میلیونی تشییع در شهرهای مختلف از جمله تهران، تشییع خاطره ساز حاج قاسم عزیز را تداعی کرد، علاوه بر تهران در شهرهای دیگر مانند مشهد، بیرجند، قم، تبریز و ری هم شاهد حضور پرشور مردم و پاسخ عملی به تبلیغات دشمن بودیم.

وی افزود: البته این حضور نشان دهنده این نبود که مردم نقد و گلایه نداشتند، بلکه به معنای قدرشناسی مردم از مسئولان مخلص و خدوم بود با وجود این که همچنان مردم گلایه‌ها و نقدهایی هم دارند.

وی خاطرنشان کرد: این حضور از سویی نشان دهنده ارتباط مردم و روحانیت بود، اصل حادثه غمبار و غمناک بود اما اتفاقاتی که پیرو این حادثه رخ داد باعث برکت برای نظام اسلامی بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی، با بیان اینکه کار برای رئیس جمهور آینده خیلی سخت شد و شهید رئیسی با خدمت مخلصانه و مجاهدانه خود تراز و سطح ریاست جمهوری را ارتقا بخشید، بیان کرد: اکنون دیگر هرکس نباید به خود اجازه حضور در این جایگاه را دهد، چرا که توقع بالا رفته و مسئولیت بسیار سنگین و سخت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: این را هم بدانیم که شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان و شهید آل هاشم متعلق به یک جریان سیاسی نیستند، بلکه متعلق به حاکمیت و نظام می‌باشند و از این منظر باید به تحلیل اقدامات ماندگار آن ها همت گماشت.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha