دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
وعده صادق

حوزه / وزیر کشور گفت: حمایت از عملیات "وعده صادق" از شاهکارهای شهید رئیسی در دوران خدمت مخلصانه‌اش بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از رشت، احمد وحیدی در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی و دیگر شهدای خدمت که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد، با بیان اینکه رئیس جمهور شهید با قدرت از ارزش‌های اسلامی دفاع کرد، اظهار داشت: دفاع از ارزش‌های اسلامی شهید رئیسی را می‌توان در قضیه فلسطین، حمایت از قرآن و تقاضای انتقام سخت برای حاج قاسم جست‌وجو کرد.

وی با تأکید بر اینکه حمایت از عملیات وعده صادق از شاهکارهای شهید رئیسی در دوران خدمت صادقانه و مخلصانه‌اش بود، افزود: شهید رئیسی در برابر مردم متواضع، دلسوز و خدمت گذار بود و برای رفاه سازی و حل مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وحیدی با اشاره به روحیه مردمی شهید رئیسی، گفت: شهید جمهور در همه عرصه‌ها که لازم بود حضور میدانی داشت و با این حال هیچ وقت لحظه‌ای غرور و تکبر در شهید رئیسی دیده نشد.

وی با بیان اینکه جای جای ایران بوی شهید جمهور را می‌دهد، اظهار کرد: یک روز پس از گرفتن مسئولیت، دولت سفرهای استانی‌اش را با حضور در خوزستان شروع کرد و تا پایان عمرش دست از این سفرهای مؤثر بر نداشت تا باعث گره گشایی از مشکلات مردم و محرومان جامعه گردد.

وزیر کشور، با بیان اینکه شهدای ایران اسلامی تحول آفرین بوده و هستند، اظهار کرد: بزرگی، عظمت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه جهانی با پرورش شهدای خدمت نظیر شهید رئیسی، شهید حاج قاسم، شهید امیر عبداللهیان و دیگر شهدا به دست می‌آید.

وی با اشاره به اینکه رویش‌ها و زایش‌های ملت ایران اسلامی، جهان را متحیر کرده است، یادآور شد: حضور میدانی، صحنه شناسی و بصیرت ملت ایران مولد تمدن نوین اسلامی است و یکی از مظاهر بارز این تمدن نوین را باید در وجود شهدای خدمت جستجو کرد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha