دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
رشت

حوزه/ استاندار گیلان تصریح کرد: خدمات دولت سیزدهم متأسفانه در برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای کشور گم شد و آن طور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفت اما با این حال مردم ما نشان دادند که قدرشناس هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، اسدالله عباسی طی سخنانی در مراسم گرامیداشت شهید رئیسی و دیگر شهدای خدمت در میدان شهدای ذهاب رشت با بیان این که شهید جمهور بیش از هر چیزی دارای روحیه انقلابی و جهادی و خادم واقعی ملت بود، اظهار داشت: آیت الله شهید رئیسی در دوران سه ساله، فعالیت ها و خدمات ارزشمندی را انجام داد به نحوی که باید گفت ایشان مدل واقعی مدیریت جهادی در تراز انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کرد.

وی با ابراز تأسف از این که خدمات دولت سیزدهم در برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای کشور گم شد، افزود: با این حال مردم ما قدرشناس بوده و هستند و این را در تشییع تاریخی و حماسی روزهای اخیر به وضوح ثابت کردند.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به اینکه استان گیلان آماده پذیرایی از رئیس جمهور محبوب بود، گفت: مقدمات سفر دور دوم رئیس شهید جمهور به گیلان فراهم شده بود اما از این نعمت محروم شدیم.

وی، پروژه ریلی رشت به کاسپین را بخشی از دستاوردهای سفر نخست هیأت دولت به گیلان برشمرد و بیان کرد: تحقق اقتصاد دریا محور به ویژه در گیلان از راهبردهای مهم دولت است.

عباسی همچنین از تحقق ۱۱۴ درصدی حوزه اشتغال در این استان خبر داد و بیان کرد: نرخ بیکاری گیلان از ۹ درصد به ۷ درصد تقلیل پیدا کرد و این ها تازه بخشی از خدمات دولت سیزدهم در عرصه اقتصاد استان به شمار می رود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha