دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت الاسلام آزادی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: شهید آیت‌الله رئیسی یکی از مدیران توانمند، صادق، پاکدست، متعهد، وفادار و فداکار نظام اسلامی که همه عمر شریف خود را در راه خدمت به اسلام و نظام اسلامی و سربلندی و پیشرفت کشور سپری کرد، بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمدالله آزادی، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین امروز در مراسم تجلیل از متولی مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین ضمن تبریک و تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب شهید آیت الله رئیسی و همراهان وی، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی یکی از مدیران توانمند، صادق، پاکدست، متعهد، وفادار و فداکار نظام اسلامی بود که همه عمر شریف خود را در راه خدمت به اسلام و نظام اسلامی و سربلندی و پیشرفت کشور سپری کرد.

حجت الاسلام آزادی خاطرنشان کرد: شهادت ایشان بار دیگر نشان داد که روحانیت شیعه و مدیران و مسؤولان متعهد نظام اسلامی برای خدمت به دین و ملت تا پای جان ایستاده و همه وجودشان را وقف اعتلای اسلام و کشور عزیزمان کرده اند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: آیت الله رئیسی صادقانه با مردم برخورد می کرد و همواره خود را خادم ملت بزرگ ایران می دانست.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان تلاش می‌کنند آرمان‌های انقلاب را تضعیف کنند و از بین ببرند روحانیت وظیفه دارد جامعه را در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب سوق دهد.

حجت الاسلام آزادی اظهار کرد: انقلاب اسلامی توانست تحولی عظیم در بدنه این کشور و جای‌جای این نظام و ملت به وجود آورد و امروز به‌عنوان الگویی برای مبارزه با استکبار جهانی تبدیل‌شده است.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین تصریح کرد: امروز یکی از رسالت های اصلی شما اساتید و طلاب حوزه های علمیه این است که بتوانید جوانان شایسته را جذب مدارس علمیه برای تحصیل در علوم حوزوی کنید.

وی بیان داشت: رئیس جمهور شهید ثابت کرد که مصداق عملی شعار انقلاب بود و چون شاگرد شهید بهشتی بود دنبال خدمت بود نه قدرت و این را با کار و زندگی و عمل خود ثابت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha