دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
.

حوزه/ مرکز مطالعات عینی هند (Objective Studies) نامه‌ای خطاب به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نوشت و طی آن شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه وی را تسلیت گفت.

به‌گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، متن نامه بدین شرح است:

خطاب به حضرت آیت‌الله سیّد علی حسینی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران

السلام علیکم و رحمـةالله و برکاته

از درگاه خداوند متعال، نهایت سلامتی و شادکامی را برای شما مسئلت دارم.

ما در مؤسّسۀ مطالعات عینی، درگذشت جانسوز آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران، و امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجۀ، به‌همراه هیئت بلندپایه، در سقوط هلیکوپتر در منطقۀ شمال غربی کشور، نزدیک مرز آذربایجان را عمیقاً تسلیت عرض می‌کنیم.

هند و ایران روابط تاریخی و فرهنگی باشکوهی داشتند که همین امر مردم دو کشور را کنار هم نگه داشته و ما مطمئن هستیم که این راه ادامه خواهد داشت.

با توجه به روابط نزدیک و برادرانۀمان، همدردی و همبستگی خود را با دولت جمهوری اسلامی ایران و مردم آن در این برحۀ حساس اعلام می داریم.

ما در مؤسّسۀ مطالعات عینی از از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌جوییم که برگزیده‌ترین مکان بهشت را به روح درگذشتگان عطا و به خانوادۀشان صبر و شکیبایی عنایت بفرماید.

ما درغم مردم جمهوری اسلامی ایران شریک هستیم و به‌عنوان عضوی از خانوداۀ بزرگ بر ایستادگی خود در کنار مردم شجاع ایران در این برحۀ دشوار و سخت تأکید می‌کنیم.

باشد که خداوند متعال، جمهوری اسلامی ایران را یاری فرماید تا جانشین مناسبی که بتواند کشور را به قله‌های جدیدی از پیشرفت و شکوفایی برساند پیدا کند.

با نهایت احترام

دکتر محمد منظور علام، حامی اصلی و سفیرِ مؤسّسۀ مطالعات عینی، در دهلی نو، هند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha