دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
خوزستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان گفت: شهید رئیسی به تعبیر رهبر معظم انقلاب، انسانی خستگی ناپذیر بود و پیوسته با مردم معاشرت و اُنس داشت و همین عامل محبوبیت او بین مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهر، مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه اظهار داشت: شهید رئیسی الگوی مسئولین و سیدالشهدای خدمت و انس با مردم و الگوی خستگی ناپذیری و مسئولی مخلص بود.

وی با بیان این‌ که حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی انسانی قوی و امین بود که نشاط و اخلاص داشت، ابراز کرد: همین روحیه قوی بودن و امین بودن ایشان بود که سبب شد به جایگاه‌های رفیع و مقامات بالا برسند و امروز فقدان ایشان ضایعه‌ای برای جهان تشیع، نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با بیان این که بدون تردید مرگ و زندگی با اراده خداوند است، افزود: ما شهادت این خدمتگزاران را به فال خیر می گیریم و شاید مزد چندین ساله این عالم مجاهد به انقلاب و نهادهای انقلابی و خدمات ماندگارشان در حرم مطهر امام رضا (ع) آن بود که مزدشان را جنت برین قرار دهد و به شهادت نائل آیند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهر با اشاره به مقام شهدا، بیان کرد: شهدا انسان‌هایی بودند که قبل از شهادتشان، خداوند از آنان راضی شده است. یعنی قبل از رفتن از این عالم، به مقام شهادت رسیده‌اند؛ لذا باید شهدا را به خوبی معرفی کنیم. البته از شهدای زنده نباید غفلت کرد و باید بمانند و جامعه را از فیض وجودشان بهره‌مند سازند و باید ما قدر آنان را بدانیم.

وی عنوان کرد: به عنوان نمونه حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان که خود مدت زیادی جلیس الشهیدین، حاج قاسم سلیمانی و آیت الله رئیسی بود از قبیل شهدای زنده است که بایستی از وجود ایشان بهره برد و قدر ایشان را دانست.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان در انتهای گفت‌وگوی خود ابراز داشت: اینکه در تشییع جنازه شهید رئیسی همه اقشار مردم حضور داشتند، نشانه انسجام اجتماعی است که به برکت خون این شهید عزیز و همراهانش ایجاد شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha