سه‌شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ - ۰۷:۲۲
ادای احترام امام جمعه نطنز به مقام شامخ شهدا در آستانه هفته قوه قضائیه+ عکس

حوزه/ به مناسبت هفته قوه قضائیه، امام جمعه نطنز به همراه نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، در آستانه هفته قوه قضاییه و به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدای گران‌قدر به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه، آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام با حضور حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه نطنز، نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، معاون سیاسی فرماندار، بخشدار مرکزی و اعضای شورای تأمین و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، شرکت‌کنندگان ضمن قرائت فاتحه و اهدای گل، با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و بر ادامه راه پرافتخار آنان تأکید کردند.

محمد کیهانی، فرماندار شهرستان نطنز در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفای ایشان، اظهار داشت: هفته قوه قضاییه فرصت مغتنمی است تا ضمن پاسداشت تلاش‌های خالصانه خدمتگزاران دستگاه قضا، یادآور شویم که امنیت و آرامش امروز جامعه، مدیون خون پاک شهدایی است که جان خود را در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند.

وی افزود: مسئولان شهرستان با تأسی از منش شهدا، وظیفه دارند در راستای تحقق عدالت، کاهش مشکلات مردم و افزایش اعتماد عمومی با روحیه جهادی و انقلابی گام بردارند و از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی صادقانه دریغ نکنند.

انتهای پیام./

ادای احترام امام جمعه نطنز به مقام شامخ شهدا در آستانه هفته قوه قضاییه

ادای احترام امام جمعه نطنز به مقام شامخ شهدا در آستانه هفته قوه قضاییه

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha