به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، همزمان با فرارسیدن هفته قوه قضاییه، آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای دارالسلام با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و مسئولان شهرستان برگزار شد.
در این مراسم که عصر روز دوشنبه اول تیرماه ۱۴۰۵ برگزار شد، حجتالاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان به همراه مجتبی راعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان، رئیس دادگستری و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای زیر مجموعه قوه قضاییه در شهرستان حضور یافتند.
شرکتکنندگان در این آیین ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ شهدای گرانقدر دفاع مقدس، جنگهای ۱۲ روزه و رمضان و همچنین مرحوم آیت الله سید مهدی یثربی امام جمعه فقید کاشان، ادای احترام کردند.
فرماندار ویژه کاشان در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، هفته قوه قضاییه را فرصتی مغتنم برای تبیین خدمات دستگاه قضا دانست و اظهار داشت: شهدا ناظر بر اعمال و رفتار مسئولان هستند و حضور در گلزار شهدا در آغاز این هفته، یادآور مسئولیت سنگین ما در پاسداری از خون شهیدانی است که برای امنیت و برقراری عدالت در جامعه جان خود را تقدیم کردند.
انتهای پیام. /






انتهای پیام. /











نظر شما