پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صفی الدین حزب الله

عاملان وقایع تروریستی، توان رویارویی در میدان نبرد را ندارند و از پیروزی در میدان سوریه و عراق و مصر و لبنان نیز نا امید شده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله گفت: کسانی که این روزها بمب و مواد منفجره به مناطق امن منتقل میکنند انسان های ضعیفی هستند، چون توان رویارویی در میدان نبرد را ندارند و از پیروزی در میدان سوریه و عراق و مصر و لبنان نیز نا امید شده اند. آنها می‌خواهند ناتوانی و نا امیدی خود را با این کارها نشان دهند به امید اینکه خوراک رسانه ای و تبلیغاتی ناچیزی به دست بیاورند که البته سودی هم برای آنها نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: شرایط کنونی ایجاب می‌کند که مردم لبنان هوشیار باشند؛ زیرا که لبنان هدف این گروه های تروریستی جنایتکار قرار گرفته و بر این اساس یکی از اولویت های دولت آینده با هر گرایش سیاسی برخورد و مواجهه با این حملات جنایتکارانه است و این در صورتی است که ما بخواهیم از کشور خود محافظت کنیم، اما بهره بردای و سوء استفاده از این شرایط، مخصوص کسانی است که عقل و خرد اندکی دارند؛ چرا که این شرایط هیچ نتیجه مثبتی برای هیچ‌کس در پی نخواهد داشت.

سید صفی الدین تاکید کرد: ما آماده دیدار با دولت ملی فراگیری هستیم که بتواند پیش روی تمام چالش های موجود بایستد و حفظ کشور و وحدت آن از اولویت های آن باشد، ما بر این بارویم که باید از اختلافات سیاسی در برابر این چالش های امنیتی چشم پوشی کرد و راه درست آن است که همه به دولت برای حل چالش های تکفیری های جنایتکار کمک کنیم و پس از آن هر چقدر که توانستیم نقاط اختلاف را هم برطرف سازیم؛ چرا که این تنها راهی است که می‌تواند لبنان را نجات دهد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha