جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

در آستانه فرارسیدن هفتمین روز ارتحال مجاهد نستوه و مرجع عالیقدر شیعه حضرت آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای از عموم مردم به ویژه علما و طلاب برای شرکت در آیین گرامی داشت این فقیه عالیقدر دعوت به عمل آورد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، متن این اطلاعیه به این شرح است:

ارتحال ملکوتی فقیه اهل بیت عصمت(ع) آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی ضایعه سنگینی برای حوزه‌های علمیه و ملت شریف ایران بود که حوزه‌های علمیه، شاگردان، مقلدین و علاقمندان به مرجعیت را داغدار و اندوهگین ساخته است، عالم عالیقدری که یاریگر امام(ره) در صحنه های مبارزه پیش از انقلاب و بعد از به ثمر رسیدن جمهوری اسلامی ایران بوده و به فرموده مقام معظم رهبری مرجعی بیدار، انقلابی و پرتحرک بود که سالیان متمادی در میادین مبارزه حاضر و رنج تبعید را نیز به جان خرید.

مردم قدرشناس و ولایت مدار در تشییع باشکوه پیکرش عمق وفاداری و قدردانی خود را سنت به ایشان ابراز کردند صحنه های وداع سراسر سوز و اندوه مردم با مرجعشان دل هر بیننده را به درد می آورد و نشانی بود از ریشه دار بودن پیوند مردم با مرجعیت.

در این راستا از عموم امت خداجو، خاصه اساتید و مدرسین محترم، فضلا و طلاب گرانقدر و فرهیختگان دعوت می گردد به منظور گرامی داشت مقام آن مرجع عالیقدر در مراسم هفتمین شب ارتحال آن فقید صمدانی و عالم مجاهد که روز شنبه 2 تیر ماه در مسجد اعظم قم برگزار می شود شرکت فرمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha