پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024

طلاب و فضلای استان چهار محال و بختیاری مقیم حوزه علمیه قم, جهت بررسی کاستی‌ها و نیازهای مذهبی فرهنگی این استان در مسجد سلماسی قم گردهم آمدند.

به گزارش مرکز خبر حوزه, آیت الله فاضل هرندی از اساتید حوزه علمیه قم در جمع طلاب این استان, با گرامی داشت یاد و خاطره بزرگان استان چهار محال بختیاری در عرصه علم و دین, طلاب و فضلا را به تحصیل و پژوهش گسترده و عمل نمودن به آموخته‌های دینی فراخواند.

وی با اشاره به شخصیت ویژه رسول اکرم صلی الله علیه و آله در جهان خلقت بیان داشت: دامنه سخن در خصوصیات ممتاز نبی اکرم بسیار وسیع و گسترده است و غیر از عبادات و اخلاق نیکوی آن حضرت, دریای عمیقی از معارف آن حضرت به یادگار مانده است خداوند در قرآن نبی اسلام را با اوصاف متعدد ستوده است,  که یکی از این اوصاف ایمان پیامبر به ذات مقدس باریتعالی است, اگر به عمق بعد باطنی پیامبر مراجعه شود خواهید یافت تنها عاملی که می‌تواند انسان را از گمراهی نجات دهد, ایمان به خداست که قهرا به دنبال آن تسلیم نیز خواهد بود.

آیت الله فاضل هرندی در پایان گفت, باید با مداومت بر عمل و همنشینی با بزرگان و نیز الگو پذیری از اسطوانه‌های دین و عمل به حدود الهی در تمام زوایای ایمان راسخ داشت و در برابر ذات اقدس الهی تسلیم بود.   


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha