پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024

‌آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان رهبری عصر امروز با ‌آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار مرکز خبر حوزه، ‌آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی در این دیدار با تبریک انتخاب آیت الله هاشمی رفسنجانی به ریاست مجلس خبرگان رهبری خواستار توجه بیشتر ایشان نسبت به مسایل مختلف کشور شدند.

معظم له خاطرنشان کردند: باید همگی در برخورد با شبهات هماهنگ عمل کرده و با ابتکار عمل جناب عالی این مسئله به خوبی پیش رود.

ایشان با تاکید بر لزوم آشنایی طلاب علوم دینی با علوم روز گفتند: باید منابر و خطابه ها متناسب با فضای عمومی کشور و در راستای عزت و صلابت نظام اسلامی باشد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار در پاسخ به دغدغه های ‌‌آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی در خصوص مسایل فرهنگی گفت: نگرانی شما به جا و قابل پیگیری است.  

وی با تأیید عدم هماهنگی در برخی مسایل مهم گفت: دشمنان ما در توطئه چینی ها هماهنگ عمل می کنند و ما نیز باید منسجم و متحد باشیم.

وی با اشاره به قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه ایران گفت: اولین کار ما برای برخورد با این قطعنامه ها باید حفظ و تقویت اتحاد ملی و انسجام اسلامی باشد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه زیر ساخت های کشور به طور نسبی ساخته شده است اظهار داشت: می توان با حرکت های تکمیلی نسبت به تأمین رفاه بیشتر مردم اقدام کرد.

‌آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با ابراز خشنودی از وضعیت علمی حوزه علمیه قم گفت: باید از هر فرصتی برای تحصیل و تدریس طلاب و استادان استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha