پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024

مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) قم گفت: حدود یکصد نفر از طلاب این مدرسه، تابستان امسال در اردوی آموزشی، قرآنی و مکالمه شرکت کردند.

حجت‌الاسلام قوامی در گفتگو با مرکز خبر حوزه، در خصوص اردوی قرآنی این مدرسه گفت: این اردو در حوزه علمیه شهرستان نمین اردبیل برگزار شد و شرط پذیرش آن، حفظ حداقل 10 جزء و دارا بودن سطح تحصیلی مناسب بود.

وی حفظ 3 جزء از قرآن کریم در طول اردو و برپائی روزانه دو جلسه تفسیر را از برنامه های آن برشمرد و افزود: برگزاری مراسم دعا و توسل، دیدار با علما و امام جمعه استان، اجرای محافل قرآنی در سطح شهر و برگزاری اردوهای تفریحی یکروزه از دیگر برنامه های این اردوی قرآنی بود.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه به برپایی اردوی مکالمه انگلیسی و عربی اشاره کرد و اظهار داشت: این اردو در شهرستان خوانسار شامل برنامه های ویژه مکالمه همچون دو جلسه متون و یک جلسه لابراتوار زبان برگزار شد.

وی افزود: کنفرانس های علمی شامل مقاله، سخنرانی، اخبار، تئاتر و میزگرد، برگزاری مراسم دعا، برنامه حدیث خوانی به زبان های عربی و انگلیسی و بازدید از مدارس شهر از برنامه های اردوی بخش زبان مدرسه علمیه معصومیه بود.

حجت‌الاسلام قوامی در خصوص اردوی ارتقاء علمی-آموزشی مدرسه علمیه معصومیه گفت: در این اردو تعدادی از طلاب ممتاز پایه های یک تا سه بخشی از دروس سال بعد خود را به صورت ارتقائی گذراندند.

وی گفت: طلاب روزانه در چهار ساعت کلاس درسی شرکت می کردند و از برنامه های فرهنگی، معنوی، ورزشی و تفریحی نیز بهره می بردند.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه گفت: این اردو در مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان بناب برگزار شد.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha