شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

با تلاش پژوهشکده بین المللی نور وابسته به مرکز جهانی علوم اسلامی، همایش اتحاد و انسجام اسلامی ویژه طلاب و پژوهشگران غیر ایرانی برگزار می شود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، مفهوم شناسی انسجام اسلامی، انقلاب اسلامی و جایگاه آن در انسجام اسلامی، اصول کلی اتحاد و انسجام اسلامی و اتحاد و انسجام اسلامی از دیدگاه امام و مقام معظم رهبری از محورهای این همایش است.

نقش سیره پیامبر اعظم در اتحاد اسلامی، نقش استعمار درتفرقه مسلمانان، تهاجم فرهنگی غرب و تفرقه میان مسلمانان، قومیت گرایی و تفرقه میان مسلمانان، نقش دولت های اسلامی در اتحاد مسلمانان، جایگاه ادبیات و هنر در اتحاد اسلامی، فقه و اتحاد اسلامی، تأثیر شبهات تاریخی در تفرقه میان مسلمانان، جریان شناسی تفرقه افکنی میان مسلمانان، نقش سازمان ها و مجامع اسلامی در انسجام اسلامی و رسالت رسانه و اطلاع رسانی در اتحاد اسلامی از موضوعات این محور اعلام شده است.

پژوهشگران تا 15 آبان امسال فرصت دارند، مقالات خود را به نشانی قم سه راه سالاریه، جامعه العلوم الاسلامیه، پژوهشکده بین المللی نور اتاق 409 ارسال کنند و یا برای کسب آگاهی بیشتر با شماره تلفن 2133243-0251 تماس بگیرند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha