دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024

در شرایط کنونی، کفار، منافقین و صهیونیست، سه ضلع مثلث دشمنی با امت اسلامی را تشکیل می‌دهند.

به گزارش مرکز خبر حوزه, آیت‌الله العظمی نوری همدانی در دیدار جمعی از بانوان دبیر آموزش و پرورش عراق، با استناد به متون اسلامی اظهار داشتند: قرآن برای حفظ اقتدار اسلام، راه‌کارها و شیوه‌های خود را ارائه نموده که ایمان، اتحاد و جهاد سه رکن اساسی عزت اسلامی را تشکیل می‌دهند.

معظم‌له با تجلیل از شهامت و ایستادگی مقاومت اسلامی افزودند: حزب‌الله و مقاومت اسلامی با بهره‌گیری از ایمان، اعتقاد و جهاد اسلامی، روز به روز بر شکوه و اقتدار خود می‌افزاید و نباید فراموش کرد که ملاک برتری در اسلام، ایمان، تقوی و شهادت طلبی است نه سلاح‌های پیشرفته نظامی.

ایشان با تأکید بر شخصیت برجسته شهیده بنت الهدی صدر و نقش او در بیداری زنان عراق گفتند: او با سلاح علم و قلم برای هدایت زنان عراق تلاش جدی را آغاز نمود و پرچمدار حرکت اسلامی بانوان در آن کشور بود و پس از دستگیری شهید آیت‌الله سید محمد باقر صدر، با سخنان پرشور خود مردم را به قیام فراخواند و حرکتی انقلابی را در عراق پی‌ریزی نمود.

آیت‌الله العظمی نوری همدانی در پایان با تشریح وضعیت سیاسی و اجتماعی عراق تصریح کردند: مردم عراق با الهام از روح جهادی اهل بیت علیهم‌السلام، راهی جز جهاد در پیش ندارند، زیرا کشورهای استعماری، عراق را رها نخواهند کرد و با حضور و نفوذ خود در بخش‌های مختلف، منابع و ثروت‌های ملی آن را به تاراج خواهند داد.

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha