پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی گفتند: وظیفه همه آحاد مردم این است که در انتخابات شرکت کنند و کلید خانه خود را به دست اصلح بسپارند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت‌الله علوی گرگانی در جمع پرسنل نیروی انتظامی بیان کردند: دشمن، امروز در کمین است تا حضور مردم در انتخابات کم رنگ شود و از آن به نفع خود بهره‌برداری کند.

معظم‌له افزودند: باید متوجه باشیم و آنچه آبروی نظام و اسلام است را وظیفه خود بدانیم.

ایشان مردم ایران را مردمی هوشیار و با ذکاوت بیان کرده و گفتند: مردم به خوبی وظیفه خود را می‌دانند و اصلح را انتخاب خواهند کرد و باید فضا برای یک انتخابات خوب و سالم آماده شود تا هر کس می‌خواهد به مردم خدمت کند به او رأی داده شود.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی، اعضای نیروی انتظامی را خدوم بیان کرده و خاطرنشان کردند: امروز جوانان این مملکت به برکت نظام جمهوری اسلامی در رشته‌های مختلف، هنر نمایی می‌کنند و در زمینه‌های صنعتی و تکنولوژی افتخار آفرین هستند.

ایشان آفرینش علم را برای عمل کردن به آن عنوان کرده و گفتند: آنچه به نفع انسان خواهد بود این است که علم خود را در راه خدا پیاده کند.

معظم‌له تصریح کردند: خداوند دنیا را برای عبرت آفریده و آن را باید وسیله عبرت و عبور قرار دهیم و نباید همه همت انسان رسیدن به جاه و مقام دنیایی باشد.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha