دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

فضلا و طلاب شهرستان تربت حیدریه در سالن الزهرا (س) دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گردهم آمدند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضایی در این گردهمایی گفت: مردم به روحانیت علاقه زیادی دارند و در انتخابات آن را نشان دادند.

وی افزود: دشمن با تمام قدرت آمده بود، نگذارد نظام جمهوری اسلامی و انقلاب رشد کند اما علی‌رغم همه تلاش‌ها وترفندها امروز شاهد درخشش این نظام در دنیا هستیم.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) و برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری، امروز سرخورده شده‌اند و اعتراف دارند که ایران به عنوان یک قدرت در دنیا مطرح است.

وی افزود به اعتراف خود غربی‌ها اگر بخواهند در هر صحنه بین‌المللی موفق شوند بایدحتما نظرات ایران در آن جا مطرح شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضایی گفت: نظامی که توسط روحانیت ایجاده شده و تداوم پیدا کرده توانسته با اقتدار به راه خود ادامه دهد.

وی با اشاره به بسته پیشنهادی غرب در مورد انرژی هسته ای افزود: ضمن این که بسته پیشنهادی برای مذاکره جدید آورده‌اند، می‌خواهند  با ما بازی کنند تا اهداف شوم و تحریم‌های اقتصادی را ادامه دهند تا از این راه بتوانند مردم را به زانو در بیاورند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: دشمن قبول کرده که جمهوری اسلامی به عنوان کشوری دارای امکانات در به ثمر رساندن انرژی هسته‌ای اصرار دارد.

وی افزود: آنچه برای ما مهم است، اسلام، انقلاب و ارزش‌های اسلامی است و کسانی که این ارزش‌ها را پاس بدارند در همه زمینه‌ها از آنان استقبال می‌کنیم.

نمانیده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت فرهنگی این شهرستان گفت: تربت حیدریه  از بلاد فرهنگی است و نیاز به بازسازی اساسی دارد و این امر تقویت نخواهد شد مگر باحضور طلاب و  روحانیون در تربت حیدریه.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha