جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 همایش

حوزه/ همايش «روحاني انقلابي، بايسته ها و رسالت ها» ، با مدیر حوزه علمیه خراسان، در مزار بی بی حسنیه تربت حیدریه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، همايش «روحاني انقلابي، بايسته ها و رسالت ها»، پیش از ظهر امروز در مزار بی بی حسنیه تربت حیدریه آغاز به کار کرد.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه، حجت الاسلام و المسلمين سيدمصباح عاملي، مدير حوزه علميه خراسان و نیز حجت الاسلام و المسلمین وفایی، مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد از برنامه های این همایش بود.

همچنین حجت الاسلام و المسلمين محمدي شاهرودي، مسئول بسيج طلاب و روحانيون كشور، حجت الاسلام و المسلمين وفائي، رئيس مركز رسيدگي به امور مساجد خراسان رضوي و نيز حجت الاسلام سرور، فرمانده مركز بسيج طلاب و روحانيون خراسان رضوي درباره نقش و اهميت حضور روحانيت در عرصه انقلاب در این همایش به سخنرانی می پردازند.

این همایش شاهد حضور 700 نفر از طلاب و اساتید مدارس علمیه شهرستان های تربت حيدريه، گناباد، فيض آباد و چمن آباد درتربت حيدريه است.

 پخش کلیپ هایی در خصوص اهمیت حضور روحانیت انقلابی در جامعه اسلامی و مداحی با نوای دلنشین مداحان اهل بیت از دیگر برنامه های این همایش نیم روزه است.

شایان ذکر است؛ این همایش که از ساعت 9 صبح آغاز گردیده با حضور حداکثری طلاب، روحانیون و فضلای حوزه علمیه همراه بوده و تا ساعت 14 ادامه خواهد یافت. 313/49

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha