شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024

معاون امور شهرستان‌های مرکز مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران گفت: دشمنان اسلام در از بین بردن اسلام تلاش می‌کنند و اگر ضعیف‌تر از دشمن عمل کنیم باید منتظر مرگ خود باشیم.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام ابراهیمیان در اجلاس دوسالانه موسسین و مدیران مدارس علمیه خواهران بیان داشت: از آنجا که پایگاه دین اسلام، حوزه‌های علمیه هستند، طلاب باید خود را در تمام عرصه‌های علمی تقویت نماید و پاسخ‌گوی هجمه‌های دشمنان باشند.
وی با اشاره به وظایف مدیران و اساتید حوزه‌های علمیه افزود: باید مدیران مدارس با نظم خاص در پیشبرد اهداف حوز‌ه‌های علمیه تلاش نمایند و از محدودنگری نسبت به فعالیت‌های پرهیز کنند.
معاون امور شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه موسسین و هیأت امنای مدارس علمیه خواهران با هم اتحاد داشته باشند، خاطرنشان کرد: باید چند روحانی در هیأت امنای مدارس علمیه حضور داشته باشند و با هم‌فکری موسس آن مدرسه به هدف اصلی خود برسند.
وی افزود: جایگاه حوزه‌های علمیه خواهران جهت پاسخ‌گویی به مسایل زنان باید مشخص گردد و آنان خود را برای پاسخ‌گویی آماده کنند.
حجت‌الاسلام ابراهیمیان گفت: گاهی تقدیر از یک موسس و هیأت امنای مدارس باعث تحول در عرصه‌های فرهنگی می‌شود .
وی افزود: فعالیت بعضی از مدیران و موسسین حوزه‌های علمیه خواهران باعث شده که بعضی از طلبه‌ها در سطح ادارات و مدارس مشغول به فعالیت شوند و منشأ اثرات مثبتی در جامعه باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha