جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

طلاب و فضلای شهرستان گناباد روز گذشته در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گردهم آمدند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام مدنی معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این گردهمایی گفت: در مقابل همه مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، تنها سلاح روحانیت و جامعه دینی، تبلیغ است.

وی افزود: عرصه تبلیغ بسیار گسترده است که مظلومانه به آن نگاه شده و منحصر به مباحث گفتاری و منبر شده است.

حجت‌الاسلام مدنی خاطرنشان کرد: عرصه‌ای که برای روحانیت در تبلیغ مانده کم‌رنگ شده و اگر این عرصه حفظ نشود جامعه دینی ضربه خواهد دید.

وی افزود: هر چه عرصه تبلیغ کم‌رنگ شود تبلیغات دشمن سازمان یافته‌تر خواهد شد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: سطح مراجعه به دفتر تبلیغات برای اعزام، کاسته شده زیرا مراکز رسمی خود مستقیم عمل می‌کنند و سطوح پایین مانند روستاها در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی قرار گرفته و آن هم چندین متولی پیدا کرده که با همدیگر تعارض و تداخل دارند.

وی با اشاره به فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای در کشور افزود: دو هزار شبکه ماهواره‌ در ایران قابل دریافت است که 300 شبکه از آن شبانه‌روزی اقدام به پخش موسیقی‌های غربی می‌کنند و به صورت سازماندهی شده با جوانان و افکار آنان بازی می‌کنند.

حجت‌الاسلام مدنی یادآور شد: هماهنگی بین ارگان‌های تبلیغی از اولویت‌ کار معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی است، زیرا ناهماهنگی در ارگان‌های تبلیغی اولین ضربه را به مبلغین خواهد زد.

وی افزود: از اساتید برجسته دعوت شده شیوه خطابه به صورت درسی و منبر برای مبلغین اجرا شود و از تمام نخبه‌های منبری کشور در این برنامه استفاده خواهد شد.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha