جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روستا آزاد

حوزه/ امروز دستگاه های تبلیغاتی دشمن با تمام وجود برای دلسرد کردن نیروهای انقلابی به میدان آمده اند، ولی بدانیم این تبلیغات تنها القاء دشمن برای بدنام کردن انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سعید روستا آزاد امروز در همایش آموزشی و توجیهی مبلغان طرح هجرت تابستان که در سالن اجتماعات سالن غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه در قم برگزار شد بابیان اینکه امسال بر کیفی سنجی اعزام‌ها تأکید فراوانی شده گفت: ولی با همه موارد نزدیک به 350 نفر در تابستان برای تبلیغ اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه افزود: در دین، مفاهیمی به نام خوف و رجاء داریم که بیشتر در مباحث فردی است، ولی می‌توان در مباحث اجتماعی هم بکار برد.

وی عنوان کرد: اگر هر مبلغی در فعالیت‌ها امیدوار، مقاوم و دلگرم به نور حقیقت و عوامل دلگرم‌کننده باشد، قطعاً می‌تواند کاریش را بیشتر کند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین روستا آزاد بابیان اینکه نباید از مجالسی که از مردم خالی است، دلسرد شد، افزود: باید به عوامل دلگرم‌کننده امید داشت و تلاش کرد و در عین حال  نباید از عوامل دلسردکننده غافل شد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه به عوامل دلگرم‌کننده اشاره کرد، افزود: ازجمله آن باور به خدا و نصرت الهی است. پیامبران با آن‌همه سختی‌ها، لحظه‌ای از نصرت الهی غافل نشدند. قطعاً برخوردهای که با پیامبران الهی داشتند، با هیچ مبلغی هنوز نداشته‌اند، ولی نصرت الهی باعث شد انبیاء الهی تحمل کنند و دین را ابلاغ کنند.

وی بابیان اینکه امروز باوجود همه نوع عوامل دلسردکننده نسبت به انقلاب، بهانه نمی‌شود مبلغین از رسالت خود شانه خالی کنند، اظهار داشت: امروز دستگاهای تبلیغاتی دشمن با تمام وجود برای دلسرد کردن نیروهای انقلابی و به میدان آمدند، ولی بدانیم این تبلیغات تنها القاء دشمن برای بدنام کردن انقلاب و دلسرد کردن مردم از انقلاب است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین روستا آزاد عنوان کرد: کسی منکر مشکلات در نظام و انقلاب نیست، ولی این بدین معنا نیست که انقلاب اصلاً پیشرفت نداشته، بلکه روزبه‌روز شاهد پیشرفت در مسائل علمی، هسته‌ای، فنآوری و سایرموارد هستیم.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه افزود: بعضی افراد در حال القاء این مطلب هستند که در انقلاب فساد زیادی وجود دارد، ولی اگر انسان کمی عاقلانه فکر کند و انصاف داشته باشد، متوجه می‌شود این مسائل تنها القاء یأس و نامیدی است. اگر در این انقلاب فعالیت نشده، پس این‌همه امنیت و پیشرفت‌های علمی از کجا آمده است.

وی عنوان کرد: این موارد باعث شده مسئولیت مبلغان سنگین‌تر شود و برای تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب بکوشند و تلاش کنند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین روستا آزاد گفت: باید با تبلیغ هدفمند و درست، دِین خود را به انقلاب وفا کنیم و این میسر جزء با تلاش مبلغان میسر نمی‌شود.

40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha