سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌الاسلام آشتیانی

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین با اشاره به تلاش دشمنان برای فراخوان بی حجابی در کشور، اظهار داشت: نباید سد بی حجابی در کشور شکسته شود، چرا که در این صورت مقابله و پیشگیری دیگر راه علاج نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی عصر امروزدر سی ودومین همایش ائمه جمعه و جماعات با اشاره به این که تبلیغات ضدحجاب از چند ماه گذشته در فضای مجازی و رسانه های ماهواره ای کلید خورد، اظهار داشت: دشمنان از دختران و زنان جامعه دعوت کرده بودند که در تمام میادین استان ها و مراکز شهرها در روز اول تیرماه حجاب از سر خود بردارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به وظیفه نیروی انتظامی دربرخورد با ناهنجاری ها در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: امروز نیروی انتظامی بایدبه میدان بیاید و گاهی نیز علاوه بر تذکر لسانی باید برخورد قهری نیز صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با اشاره به این که با کسانی که برای دهن کجی و براندازی نظام بی حجاب می شوند؛ باید برخورد قهری صورت گیرد، گفت: با توجه به اینکه نیروی انتظامی مجوزی برای بگیر و ببند در زمینه حجاب ندارد مقرر شد از این نهاد پشتیبانی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اگر سد بی حجابی همانند دوران رضاشاه شکسته شود، پیشگیری و مقابله با آن کار سختی خواهد بود، ابراز داشت: در دوران تبلیغ بی حجابی، در قم نیز گاهی افراد بدحجاب که زائر نبودند مشاهده می شدند و مشخص بود که طلیعه ای در این زمینه در حال رخ دادن است.

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی افزود: مانور نیروی انتظامی با کمک جامعه ناصحین و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در قم برگزار شد که بسیار موثر بود.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با بیان اینکه نیروی انتظامی در مراکز دیگر استان ها نمی توانند چنین مانوری را برگزار کنند اما در شهر مقدس قم چنین مجوزی وجود دارد، ابراز داشت: مردم و ائمه جماعات نیز در ایام ماه مبارک رمضان به تذکر لسانی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اگر امر به معروف و نهی از منکر متروک شود وحدت و نظام اجتماعی کشور مستاصل می شود، ابراز داشت: بهائیت، وهابیت و فرقه های ضاله برنامه های مختلفی برای جوانان و مردم دارند و اگر ما هوشیارانه در میدان حضور پیدا نکنیم، لطمه خواهیم خورد.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با اشاره به اینکه مساجد باید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت بیشتری داشته باشند، گفت: ماه مبارک رمضان، ایام محرم و صفر و فاطمیه فرصت هایی است که باید در جهت تبلیغ دین به خوبی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ماهواره ها در حال از بین بردن پایه های اعتقادی جامعه هستند، گفت: پیش از آغاز ماه مبارک از رئیس رسانه ملی به کمیسیون فرهنگی دعوت کردیم و تذکراتی نیز به ایشان داده شد و آقای ضرغامی بخش هایی از برنامه های نامناسب ماهواره ها برای اعضا به نمایش گذاشت و تاکید کرد تلاش می کنیم با تقویت برنامه هایی نظیر سمت خدا و برنامه های تبلیغی دینی فضای رسانه ملی را به سمت و سوی دین سوق دهیم.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین در پایان با اشاره به بحران فعلی عراق ، اظهار داشت: امروز مشاهده می کنیم خشن ترین و وحشی ترین افراد در عراق دارند چه جنایاتی را رقم می زنند و اگر ملت ها متحد باشند امکان ندارد تروریست ها بتوانند جهان اسلام را درگیر خود کنند.

انتهای پیام/313 /33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha