جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024

دشمنان با راه ‌انداختن دستگاه تبلیغاتی سراسری علیه اسلام و تشیع می‌خواهند ما را بترسانند غافل از آنکه خم به ابرو نخواهیم آورد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حضرت آیت‌الله  مکارم‌شیرازی پیش از ظهر امروز در دیدار طلاب و اساتید حوزه علمیه مراغه گفتند: این عصر با به هم پیوستن دنیا به همدیگر با گذشته فرق دارد و رونق گرویدن به مکتب اهل‌بیت (ع) شتاب پیدا کرده لذا دشمنان دست به دست هم داده و وظیفه داریم در مقابل آنها بایستیم.

معظم‌له بیان داشتند: اسلام طرفدار تفکر است زیرا فکر و اندیشه نتیجه‌اش علم و دانش است و هیچ علمی به اندازه تفکر اهمیت ندارد و انقلاب اسلامی ایران نیز یک انقلاب علمی و فرهنگی بود.

ایشان با اشاره به ارزش و جایگاه طلبگی افزودند: لباس سربازی امام زمان (عج) را پوشیدن و بزرگترین تاج را بر سر نهادن از افتخاراتی است که نصیب هر کس نخواهد شد.

معظم‌له بیان داشتند: از میان طلاب جوان، علمای بزرگی به جامعه تحویل می‌شود تا جامعه‌ای را هدایت کنند.

این مرجع تقلید با توصیه به طلاب یادآور شدند: علمای بزرگ حوزه هیچ فرقی با شما ندارند و در میان شما استعدادهای خوبی است که باید با تلاش، جدیت و درس خواندن شکوفا شود.

ایشان یادآور شدند: با وجود 18 هزار سایت اینترنتی علیه  اسلام و تشیع می‌خواهند ما را بترسانند و بدانند با این مسایل خم به ابرو نخواهیم آورد.

معظم‌له افزودند: باید بیدار بود و به زبان روز و شبهات آشنا باشیم و خطرات آنان را شناسایی کنیم.

حضرت آیت‌الله  مکارم‌شیرازی یادآور شدند: نیازهایی که امروز داریم با نیازهای گذشته بسیار فرق دارد و لذا باید خود را مجهز کنیم.

ایشان با بیان اینکه در جنگ نظامی سلاح‌های هر روز عوض می‌شود گفتند: در جنگ فرهنگی هم سلاح‌ها عوض شده، باید آخرین سلاح را مهیا کنیم تا بتوانیم در نبرد فرهنگی پیروز شویم.

حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی تصریح کردند: مراغه در اثر بغض و کینه ستمکاران، حوزه علمیه خود را از دست داده بود، امروز بر اثر سعی و کوشش مدیران و علاقه جوانان شاهد حضور 450 طلبه در پایه‌های مختلف علوم دینی است و ما امیدواریم این شهر به یک مرکز بزرگ علمی شیعی تبدیل شود.

 

 

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha