چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024

کارگاه آموزش نویسندگی ویژه معاونان پژوهش مدارس علمیه خواهران استان تهران برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، مدیر سازماندهی تحقیقات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، با بیان اینکه تا کنون پنج کارگاه نویسندگی در شهرهای مختلف کشور برگزار شده است، خاطرنشان کرد: ششمین کارگاه نویسندگی معاونان پژوهش مدارس علمیه خواهران نیز امروز پنج‌شنبه در شهر تهران در حال برگزاری است.

خانم افشار با بیان اینکه 16 نفر در این کارگاه آموزشی شرکت دارند، تصریح کرد: تاکنون حدود 80 تن از معاونان پژوهش در کارگاه‌های نویسندگی حاضر شده‌اند.

مدیر سازماندهی تحقیقات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، کارگاه‌های آموزش نویسندگی را جزئی از دوره مهارت‌افزایی معاونان پژوهش مدارس علمیه برشمرد و تصریح کرد: این دوره پس از نیازسنجی در میان معاونان پژوهش مدارس علمیه خواهران در چهار مرحله اجرا می‌شود.

خانم افشار گفت: افرادی که در فاز اول این مرحله واجد صلاحیت تشخیص داده شوند، وارد فاز دوم یعنی کارگاه نویسندگی می‌شوند.

مدیر سازماندهی تحقیقات حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: در این فاز معاونان پژوهش مدارس هریک از مناطق مدیریتی در کشور،یک کارگاه نویسندگی را تشکیل می‌دهند و در فاز سوم نیز شرکت‌کنندگان دو تا سه هفته فرصت دارند تا یک مقاله علمی ارائه کنند که این مقاله پس از بررسی به صاحب آن بازگردانده خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرحله اول دوره مهارت‌افزایی معاونان پژوهش مدارس علمیه خواهران تا پایان سال جاری به طول خواهد انجامید، اضافه کرد: برای تکمیل مهارت معاونان و سوق دادن شیوه نگارش آنها به سمت نثر و قلم معیار، 20 منبع مطالعاتی نیز به شرکت‌کنندگان در دوره معرفی شده است.

خانم افشار مرحله دوم دوره مهارت‌افزایی معاونان پژوهش مدارس را شامل روش های یادگیری و مطالعه دانست و خاطرنشان کرد: این مرحله شامل دو فاز می‌شود که در فاز اول ضمن ارسال منابع مطالعاتی برای معاونان پژوهش مدارس، آزمونی از آنها به عمل آمده و در فاز دوم کارگاه یادگیری و روش مطالعه برای آنان اجرا می‌شود.

مدیر سازماندهی تحقیقات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران مرحله سوم و چهارم دوره مهارت‌افزایی معاونان پژوهش مدارس علمیه خواهران را شامل روش تحقیق مقدماتی و پیشرفته دانست و اظهار داشت: این دو مرحله شامل ارائه منابع مطالعاتی، برگزاری کارگاه و درخواست تکالیف نهایی می‌شود.

وی افزود: معاونان پژوهشی مدارس علمیه طی چهار مرحله برنامه مهارت‌افزایی با حدود صدوهشتاد مهارت پژوهشی آشنا خواهند شد.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha