یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024

موسسه تبلیغی فرهنگی «نسیم وصال» به صورت مستمر در سه بخش شمال شرق، بخش مرکزی و مرکز استان ایلام به فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌دهد.

مسئول هیأت امنای موسسه تبلیغی فرهنگی «نسیم وصال» در گفت‌وگو با مرکز خبر حوزه گفت: این موسسه در ابتدا به عنوان گروه جهادی تبلیغی فعالیت می‌کرد و با روند رو به رشد خود تبدیل به موسسه تبلیغی و فرهنگی نسیم وصال شد.

حجت‌الاسلام نظری با بیان اینکه سه سال فعالیت‌های تبلیغی این موسسه در استان ایلام ادامه دارد گفت: این موسسه برای روند ادامه برنامه‌های خود در ایلام نیاز به نیروی جدید تبلیغی و متخصص در امور مختلف فرهنگی دارد.

وی بیان داشت: در تابستان 88 طرح آزمایشی در زمینه‌های متعدد که امکان فعالیت بود برای دانش‌‌آموزان، فرهنگیان و دانشجویان ایلام برگزار شد و در حال حاضر چشم‌انداز بلند مدت فعالیت‌های تبلیغی- فرهنگی در دستور کار موسسه است.

مسئول هیأت امنای موسسه تبلیغی فرهنگی نسیم وصال با بیان هدف اصلی این موسسه، توسعه تفکر جهاد فرهنگی طلاب در مناطق محروم است خاطرنشان کرد: این موسسه از مدارس علمیه قم مانند معصومیه و شهیدین و همچنین از مراکز تخصصی حوزه و طلاب پایه پنجم و نیز طلابی که پایه ششم را تمام کرده و معمم باشند عضو جهادی می‌پذیرد.

وی اظهار داشت: طلابی که دوره تبلیغی را نگذرانده باشند و عضو موسسه شوند برای آنان دوره بلندمدت و به صورت اجباری کلاس‌های تبلیغی در مرکز تخصصی تبلیغ حوزه برگزار می‌شود که این دوره از اول مهرماه شروع شده است.

حجت‌الاسلام نظری گفت: برای بالا بردن سطح مهارتی و توان تبلیغی مبلغان از سوی موسسه نسیم وصال اردوهای تخصصی برگزار می‌شود و برای ماه محرم کتاب‌هایی در نظر گرفته که در پایان، آزمون برگزار می‌شود.

مسئول هیأت امنای موسسه فرهنگی تبلیغی نسیم وصال افزود: واحد آمار و تحقیقات موسسه، از طریق اینترنت، استانداری، فرمانداری و مراکز بهداشت استان ایلام در روستاهایی که فعالیت می‌کند آمار جمعیتی، فرهنگی و سطح سواد مردم روستاها را به دست می‌آورد و با تشکیل شناسنامه برای روستا طبق نیاز آنان مبلغ اعزام می‌کند.

وی یادآور شد: در ماه محرم در سه منطقه شمال شرق، بخش مرکزی و مرکز استان ایلام فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی انجام خواهد شد که در بخش مرکزی به دعوت آموزش و پرورش تیم ویژه ای از مبلغان برای تدریس در دبیرستان‌ها و دانشگاه تجربه لازم را دارند، اعزام خواهند شد.

حجت‌الاسلام نظری با بیان اینکه اکثر مبلغان به علت فعالیت زیاد و ادامه تحصیل نمی‌توانند به کارهای تدارکاتی و پشتیبانی بپردازند اظهار داشت: موسسه نسیم وصال جهت تکمیل کادر تشکیلاتی خود عضو جهادی در موضوعات تایپ، کار با نرم‌افزار، عکاسی و فیلمبرداری، مستندسازی، نقاشی و دیوار‌نویسی، تدارکات و پشتیبانی و آرشیو‌سازی نیز می‌پذیرد.

وی افزود: زمان ثبت‌نام تا 10 آذر است و کسانی که به عنوان کادر موسسه و یا طلابی که به عنوان عضو جهادی می‌خواهند با موسسه فرهنگی تبلیغی نسیم وصال همکاری کنند می‌توانند از ساعت 11 تا 14 به نشانی قم، بلوار بهار، ساختمان کفش وین طبقه ششم موسسه فرهنگی تبلیغی نسیم وصال مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن 7742551 پیش شماره 0251 و 09126512652 تماس بگیرند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha