چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 236242
۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۶

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، در آستانه 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه ای بر حضور گسترده مردم ایران اسلامی تاکید کرد

به گزارش مرکز خبر حوزه، در این بیانیه آمده است: فجر تداعی انقلاب ملتی است که از دل ظلمت سلطه و استبداد، راه به نور، ‌استقلال، آزادی و ‌جمهوری اسلامی برد و با سلحشوری و پایمردی بر آن استقامت ورزید.

در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در عصر توحش مدرن، آرمان‌های تشیع و مکتب انسان‌ساز اسلام را به نمایش گذاشت، آمده است: فریاد برائت امام(ره) ندای وحدانیت در آسمان انسانیت بود که همه قلوب آسمانی را مجذوب می‌نمود تا جهان تکوین شده بر توحید از ماسوای توحید رهایی یابد. آن امام بزرگ فرمود: «شعار نه شرقی و نه غربی» شعار اصولی انقلاب اسلامی است و کسی گمان نکند که این شعار، شعار مقطعی است بلکه سیاست ابدی جمهوری اسلامی و همه مسلمانان سرتاسر عالم است.

دربخش دیگری از این بیانیه با اشاره به توطئه دشمنان در راستای از بین بردن انقلاب، تصریح شده است: امروز ایران با رهبری حکیمانه جانشین صالح و بادرایت امام خمینی(ره)، استوارتر از همیشه به آینده‌ای پر از مجد و عظمت می‌اندیشد.

در ادامه این بیانیه با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، خاطرنشان گردیده است: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است تا به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 1357، ملت مؤمن، خداجوی، فداکار و با بصیرت ایران اسلامی، با خلق صحنه‌های حماسی، دشمنان خسته را مأیوس‌تر سازند و گام در سی و دومین سال برقراری نظام اسلامی به عنوان بارقه‌‌ای از انقلاب جهانی حضرت حجت(عج) گذارند.

مرکز مدیریت  حوزه‌های علمیه خواهران تکریم و تعظیم این روز بزرگ را فریضه‌ای مقدس و والا می‌داند و از تمامی طلاب، اساتید و مسئولین مدارس علمیه خواهران دعوت می‌کند تا با حضور پررنگ خود همچون همیشه بر شکوه و عظمت آن بیفزایند و با پیروی از رهنمودهای نورانی نایب روح‌الله، رهبر مدبر و حکیم حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای راه خود را ادامه دهند.

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha