دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 236840
۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۹

گردهم‌آیی روحانیون مهدیشهر و شهمیرزاد با حضور امامان جمعه این مناطق در محل دفتر امام جمعه مهدیشهر برگزار و اعضای شورای مرکزی مجمع علمای این شهرستانها انتخاب شدند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، امام جمعه مهدیشهر به اهداف برگزاری این گردهمایی اشاره کرد و گفت: از بین روحانیان سطح شهرستان، هفت نفر به عنوان شورای مرکزی مجمع علما انتخاب شدند تا معضلات و مشکلات فرهنگی را بررسی و رفع نمایند.

حجت‌الاسلام بارانی افزود: این شورا می تواند کمک خوبی برای مسئولین فرهنگی شهرستان باشد.

وی ادامه داد: شکل گیری این مجمع وفاق و همدلی بیشتری را میان علما ایجاد خواهد کرد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر نیز در این گردهمایی گفت: علما و روحانیون باید با هماهنگی درصدد رفع مشکلات و معضلات فرهنگی شهرستان اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام زاهدی افزود: این شهرستان مزین به نام حضرت مهدی (عج) است و باید برنامه های فرهنگی و مذهبی که در شان این نام می باشد، ارائه شود.

وی در پایان تاکید کرد: هیات های مذهبی و مداحان باید همگام با علما و روحانیت باید در این مسیر حرکت کنند.

امام جمعه شهمیرزاد نیز طی سخنانی در این گردهمایی علما را از حامیان اصلی ولایت فقیه دانست و گفت: مردم استان سمنان ولایتمدار بوده و همواره به روحانیت به عنوان سربازان امام زمان (عج) احترام قائلند.

حجت الاسلام احمدپناه افزود: به واسطه فعالیت منسجم فرهنگی روحانیت، در این استان آمار جرائم  نسبت به دیگر استانها کمتر می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha