دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 237233
۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۲:۳۴

مدیر کل امور طلاب حوزه علمیه قم از راه اندازی بانک اطلاعات شهریه طلاب و روحانیون خبر داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه ،حجت الاسلام عباس رضوانی نسب، در گفت‌وگو با مرکز خبر حوزه اظهار داشت:در راستای ساماندهی برنامه شهریه طلاب،بانک اطلاعات شهریه طلاب به زودی راه اندازی می شود.

وی افزود: با توجه به این که دفاتر برخی از مراجع معظم تقلید رتبه بندی طلاب را ملاک در میزان اعطای شهریه می دانند در این راستا هدف اصلی ما از ایجاد این بانک اطلاعات ، ساماندهی وضعیت رتبه بندی شهریه طلاب می باشد.

حجت الاسلام رضوانی نسب همچنین گفت: در وهله نخست بانک اطلاعات شهریه طلاب قم آغاز به کار می کند و سپس به ترتیب سایر استان‌ها، واجد این بانک اطلاعات خواهند شدکه فاز اول این کار انجام شده و جزییات مربوطه در سایت معاونت امور طلاب و دانش آموختگان اعلام می‌گردد.

ثبت نام شهرک مهدیه آغاز شد

وی در ادامه در خصوص ثبت نام شهرک مهدیه نیز ابراز داشت: پس از اعلام معاون محترم امور طلاب و دانش آموختگان حوزه، ثبت نام شهرک مهدیه از امروز 28 فروردین ماه آغاز می شود که البته ثبت نام همچون سال گذشته به صورت اینترنتی می باشد.

مدیر کل امور طلاب حوزه‌های علمیه با اشاره به این که طلاب می توانند برای مشاهده شرایط و امتیازات لازم به سایت معاونت مراجعه کنند اضافه کرد:امسال بر خلاف سال گذشته امتیازات مورد نیاز به 20 امتیاز رسیده است و طلاب می توانند جزئیات تغییرات سال جاری را در پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت مشاهده نمایند.

وی با بیان این که زمان ثبت نام 15 روز می باشد،گفت:پس از پایان ثبت نام به مدت 15 روز به پرونده های ثبت نامی رسیدگی می شود و اول خرداد، اسامی افراد پذیرفته شده از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این معاونت اعلام می گردد.

حجت الاسلام رضوانی نسب افزود:کسانی که نسبت به رسیدگی ها اعتراضی داشته باشند می توانند طبق زمان بندی اعلام شده اقدام کنند که در خرداد ماه به اعتراضات رسیدگی خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز واگذاری ها در شهرک مهدیه از اول تیرماه بیان داشت: سال گذشته به لطف الهی موفق شدیم 450 نفر از طلاب واجد شرایط را در شهرک مهدیه اسکان دهیم و برای امسال نیز امیدواریم با مساعدت مدیریت جدید شهرک مهدیه خدمات خوبی به طلاب عزیز ارایه کنیم.

مدیر کل امور طلاب حوزه‌های قم در خاتمه گفت: 29 فروردین ماه، دومین جلسه ستاد حوزوی تدوین دایره المعارف دفاع مقدس به میزبانی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha