چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024

مسابقه حفظ خطبه فدکیه همه ساله در ایام شهادت حضرت زهرا(س) در استان بصره عراق با مشارکت تعدادی از طلاب خراسانی برگزار می شود.

رابط هیئت جوانان قمربنی هاشم بصره در مشهد در گفت و گو با مرکز خبر حوزه، اظهار داشت: طراحی، تایپ و چاپ کتابچه این خطبه توسط تعدادی از طلاب علوم دینی در مشهد انجام شده و تندیس آن نیز در مشهد تهیه شده است.

حمید آماده با بیان اینکه 4 هزار نسخه برای برگزاری این مسابقه به بصره عراق ارسال شده است، گفت: شرکت کنندگان در دو بخش خواهران و برادران و با تفکیک رده سنی به مرور از هشتم ربیع الثانی تا پنجم جمادی الثانی در این مسابقه شرکت می کنند.

این طلبه مشهدی افزود: نوجوانان در هر بخش می بایست به سوالات شفاهی و جوانان و بزرگسالان نیز به سوالات کتبی و شفاهی مسابقه پاسخ دهند.

وی با اشاره به اینکه هزار نفر از کسانی که بیشترین امتیاز را کسب نمایند، مورد تقدیر قرار می‌گیرند، یادآور شد: به 100 نفر از برترین های این مسابقه نیز تندیس و لوح یادبود، اهدا خواهد شد.

آقای آماده اضافه کرد: مسابقه مذکور به همت 500 نفر از جوانان هیئت قمربنی هاشم در بصره که خادم حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) می باشند، برگزار می شود.

گفتنی است، نتایج این مسابقه بیستم جمادی الثانی، همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) اعلام و در مراسمی با حضور علمای نجف و کربلا، مسئولین استانی و اقشار مختلف مردم، از برترین ها تجلیل می شود.

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha