شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

رژیم صهیونیستی به واسطه انفعال و انزوایی که گریبانگیرش شده پروژه ایران هراسی را به راه انداخته تا بتواند نگاه جهانیان را از جنایات خود منحرف کند و ایران را دشمن دولت‌ها و ملت‌ها معرفی کند.

حجت الاسلام والمسلمین خسروشاهی در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس در گفت و گو با مرکزخبر حوزه، گفت: امام خمینی (ره) به واسطه بینش عمیق و آینده نگری با نام گذاری روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، مساله فلسطین را در بین مسلمانان بومی کرد.

وی افزود: امام با این اقدام مسلمانان را از حالت انفعالی خارج نمود و رژیم صهیونیستی را به انزوا کشاند، به گونه ای که این انزوا در جنگ 33 روزه لبنان و شکست این رژیم از حزب الله نمایان شد.

حجت الاسلام و المسلمین خسروشاهی افزود: حضرت امام (ره) رژیم صهیونیستی را شر مطلق می دانست و در تمام ابعاد خواستار مبارزه مسلمانان با این غده سرطانی بود.

*سران عرب به خواسته‌های رژیم صهیونیستی تن ندهند

مدیر حوزه علمیه تهران با اشاره به مواضع سست دولت های عربی نسبت به رژیم صهیونیستی گفت: سران دولت های عربی برای حفظ قدرت خود نباید به خواسته های رژیم صهیونیستی تن دهندو فریب ترفندهای آنان را بخورند.

وی افزود: فرهنگ ملت های اسلامی با فرهنگ سران دولت های اسلامی متفاوت است؛ زیرا در روز قدس بسیاری از ملت های مسلمان با حضور در خیابان ها و شعار علیه رژیم صهیونیستی و سیاست های استکباری آمریکا، نفرت خود را اعلام می دارند.

حجت الاسلام و المسلمین خسروشاهی با بیان این‌که قدس به عنوان قبله گاه نخست مسلمانان همواره مورد احترام دین مبین اسلام و پیروان آنان می باشد، اظهار داشت: در گذشته یکی از مکان های عبادی مسلمین قدس شریف بوده است و امید آن است که روزی مجدداً مسلمانان بتوانند با حضور در قدس شریف اعمال عبادی خود را در آنجا  بجا آورند.

*تهدیدات بی اثر است

وی با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران اظهار داشت: ایران اسلامی به واسطه تلاش و مجاهدت مسئولان، نخبگان و کارشناسان به توان و قدرتی دست یافته که در برابر هرگونه تهاجمی با صلابت هرچه تمام‌تر مقابله کند، البته دشمنان از این قدرت آگاهی دارند.

مدیر حوزه علمیه تهران در پایان سخنان خود ضمن آرزوی قبولی طاعات مردم مسلمان ایران، از آنان خواست تا با حضور یکپارچه به جهانیان نشان دهند که همواره در دفاع از مظلوم آماده جانفشانی هستند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha