یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

دعوت شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان از اساتید، فضلاء و طلاب حوزه علمیه خراسان و سایر اقشار مردم جهت دیدار با رهبر معظم انقلاب در اولین روز فروردین 1390 در حرم رضوی.

شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان با صدور بیانیه ای از اساتید، فضلاء و طلاب حوزه علمیه خراسان و عموم شیفتگان ولایت و امت ولایتمدار دعوت کرد تا در در مراسم دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در روز اول فروردین 1390 ساعت 15 و سی دقیقه(15:30) در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی شرکت نمایند.

به‌گزارش مرکز خبر حوزه، در این بیانیه آمده است: حمد و سپاس شايسته پروردگاري است كه نعمت مجاورت با عالم آل محمد(ع را ارزاني‌مان داشته و شميم معطر ولايتش روح و جانمان را مي‌نوازد و سپاسي دو چندان كه هر سال در آغازين روزهاي بهار طراوت حياتمان را با نسيم حضور ولايي رهبر عزيزمان دو چندان مي‌سازد.

در ادامه بیانیه آمده است: اينك چشم انتظاران حقيقي مهدي فاطمه (عج) چشم به راه نايب بر حقش دوخته‌اند تا دمي در سايه‌سار مهرباني همواره‌اش و پيام نافذش روح و جان را شستشو داده و ميثاقي محكم تر از پيش در جوار مضجع پربركت عالم آل محمد حضرت علي بن موسي الرضا(ع) تجديد نمايد و با بهره‌گيري از رهنمودهاي ولي امر مسلمين حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي (مدظه العالي) همواره در مسير دفاع از انديشه‌هاي اسلامي و انقلابي حركت نموده و زمينه‌ساز ظهور حقيقي زمان گردند.

در پایان تصریح شده است: مركز مديريت حوزه علميه خراسان به پاس اين لطف عظيم در روزهايي كه همگان در تكاپوي استقبال از بهارند عموم مردم ولايت مدار خراسان خصوصاً علما، فضلا، طلاب و روحانيون را براي استقبال از بهار انديشه‌ها؛ پيام‌آور مهر و مهرباني مقام معظم رهبري دعوت مي‌نمايد تا گوش جان به كلام نافذش سپرده و از معنويت حضورش توشه برداريم.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha