یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار با رهبری -  آذربایجان شرقی

حوزه / در سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز، مردمان این دیار با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی دیدار و با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، دکتر سعید شبستری، معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: مردم آگاه و موقعیت‌شناس استان همانند سال‌های گذشته در سالروز قیام 29 بهمن تبریز با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی دیدار و با آرمان‌های امام راحل تجدید عهد می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این دیدار از اقشار مختلف مردم استان‌ آذربایجان شرقی به همراه امام جمعه تبریز و نماینده ولی‌‌فقیه در استان ‌آذربایجان شرقی، استاندار، نمایندگان مجلس، فرمانداران، مدیران، روحانیون، دانشجویان و دانش‌آموزان از شهرها و روستاهای استان به دیدار یار و رهبر خود می‌روند.

شبستری افزود: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از برگ‌های زرین حماسه‌های ملت غیور ایران است و در این میان مردم آذربایجان نقش پیشتازی دارند.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل بر گردن همه ملت حق حیات دارند و ما در خصوص احیای راه و نام امام خمینی (ره) تحت رهبری حکیم و فرزانه زمان، آیت‌الله العظمی خامنه‌ای نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.

خاطرنشان می شود: قیام 29 بهمن سال 1356 دومین حرکت گسترده اسلامی و مردمی است که متعاقب قیام خونین 19 دی مردم قم در شهر قهرمان‌پرور تبریز صورت گرفت، که با دخالت ایادی پهلوی، خشم و انزجار مردم تبریز به جوش آمده و قیام تاریخی افتخارآمیزی بر پیشانی این شهر ولایت‌مدار حک شد و این حرکت راه امت اسلامی را به راه خونینی که در بیش روی داشت پیوند داد و لحظاتی را به دنبال آورد که از آن خورشید حیات‌آفرین انقلاب اسلامی آغاز به درخشش کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha