شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

محمد صالح صرخوه شاعر جوان كويتى که چندی پیش برای حضور در همایش شعر بیداری اسلامی به ایران آمده بود، دیدار با حضرت آیت الله خامنه ای را به یادماندنی توصیف کرد

به گزارش سرویس بین الملل مرکز خبر حوزه وی دیدار با مقام معظم رهبری را دیداری به یادماندنی و به منزله تطهير نفس عنوان كرد.

وی لحظه ديدار با رهبر انقلاب را تاريخى  برشمرد و افزود: هرگز اين خاطره شيرين را فراموش نخواهم كرد.

محمد صالح صرخوه با توصيف لحظه قرار گرفتن در محضر رهبری و خواندن سروده هاى خود به دو زبان عربى و فارسي گفت: توجه، فراست و دقت ايشان در شنيدن اشعار مدعوين قابل تأمل بود.

وی که در محل رایزنی فرهنگی ایران در کویت حاضر شده بود، ابراز داشت: همايش شعراى بيدارى اسلامي، درس هاى زيادى به من آموخت و به اين نتيجه رسيده ام که انسان با اصرار و پافشارى مى تواند موانع را يكى پس از ديگرى كنار زده و خواسته هاى خود را جامه عمل بپوشاند.

این شاعر کویتی ملاقات و آشنايى با  شاعران كشورهايى مانند ايران، مصر، بحرين، لبنان و سودان را بسيار ارزشمند ياد كرد و افزود: با شركت در اين همايش توانستم ارتباطات گسترده اى با شاعران از کشورهای مختلف برقرار کنم.

وی برپایی چنین همایش هایی را جهت معرفى جمهورى اسلامي ايران به جهانيان بسيار مهم دانست و اظهار داشت: بسیاری  از اعضاى كشورهاى شركت كننده به ويژه اعضاى هيأتهاى مصر و سودان و تونس با مشاهده روال عادى زندگي مردم ايران عليرغم تحريم هاى اقتصادى  و جنجال سازى رسانه هاى غربى دچار حيرت شده و از وجود  صدها آموزشكده  هنرى و آموزشى  و توجه ويژه مقامات جمهورى اسلامي ايران به مقوله فرهنگ به وجد امده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha