یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طط

حضرت معصومه(س) حاجتم را برآورده کرد و آقا با حضور در منزل ما فرمودند که به خاطر دیدار با من یک روز بازگشتشان را به تاخیر انداختند ...

به گزارش خبرگزاری حوزه، مادر شهیدان خلیل، عبدالجلیل و منصور کارکوب زاده، ظهر امروز در آیین رونمایی از پنج اثر جدید انتشارات جامعه الزهرا(س) در جمع اساتید و بانوان، با نقل خاطره ای از دیدار با مقام معظم رهبری در سفر ایشان به قم، گفت: در زمان سفر آقا به قم اصلا حال مساعدی نداشتم و امکان دیدار از نزدیک با ایشان برایم فراهم نبود و از حضرت معصومه(س) خواستم که توفیق زیارت آقا را به ما عنایت کند.

وی ادامه داد: حضرت معصومه(س) حاجتم را برآورده کرد و آقا با حضور در منزل ما فرمودند که به خاطر دیدار با من یک روز بازگشتشان را به تاخیر انداختند و یک روز بیشتر در قم ماندند، بنده اینها را از برکت فرزندان شهیدم و از عنایات حضرت معصومه(س) می دانم.

مادر شهیدان کارکوب زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جامعه الزهرا(س) باید در شأن حضرت زهرا(س) باشد و همه کسانی که در این مرکز حضور دارند اعم از طلاب، اساتید، مسئولان و کارکنان آن باید فاطمی باشند، درغیر این صورت باید نام دیگری بر آن نهاده شود.

وی با بیان این که مردم به دست خودشان فرهنگ جامعه را تغییر می‌دهند، ادامه داد: امروز رفاه زیاد موجب بالا رفتن توقعات شده، درحالی که سختی ها کودکان را پرجنب و جوش و صادق تربیت می کند و خانواده ها مجبور نمی‌شوند سخن دروغ به کودکان خود بگویند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha