دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 250549
۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۱:۵۹

آيت الله واعظ زاده خراساني نايب رئيس اتحاديه ي جهاني علماي مسلمان برای شرکت در جلسه هیات رئیسه این اتحادیه به قطر سفر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل مرکز خبر حوزه ،دبیرکل سابق مجمع جهانی تقریب به اتفاق حجت الاسلام میرآقایی از اعضای شورای عالی مجمع تقریب به کشور قطر سفر کرده است.

وی در حاشیه این سفر بر ضرورت وحدت در جامعه اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت:يکي از مهمترين وظايف جهان اسلام و کشورهاي اسلامي آن است که بحث وحدت را مورد عنايت جدي خود قرار داده و هر روز در جهت استحکام پايه هاي وحدت کوشا باشند.

بر پایه این گزارش آیت الله واعظ زاده با حضور در مسجد «بحارنه» در نماز جمعه شيعيان به امامت "شیخ ناصر کاظم" شرکت کرد و همچنین از محل شهرک فرهنگي موسوم به "الحي الثقافي" و موزه ي هنرهاي اسلامي بازديد به عمل آورد.

یادآور می شود در آخرین مجمع عمومی اتحادیه جهانی علمای مسلمان که در استانبول ترکیه برگزار شد،با استعفای آیت الله تسخیری ، آیت الله واعظ زاده خراسانی به عنوان نايب رئيس اتحاديه ي جهاني علماي مسلمان در امور شیعیان انتخاب شد.در آن انتخابات، شیخ یوسف قرضاوی مجدداً به مدت چهار سال به عنوان رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان و دکتر قره داغی به عنوان دبیرکل این اتحادیه انتخاب شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha