دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024

مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران از اعلام نتایج آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران خبرداد.

به گزارش مرکز خبر حوزه ، حجت‌الاسلام محسن محدث با بیان اینکه آزمون ورودی سطح دو (کارشناسی) حوزه‌های علمیه خواهران در 16 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، تصریح کرد: همان گونه که پیش از این اعلام شده بود نتایج این آزمون امروز شنبه 11 تیرماه اعلام شد.

وی تصریح کرد: داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران به منظور اطلاع از نتایج این آزمون می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی http://whc.ir  مراجعه کنند.

مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: پذیرفته‌شدگان و معافین از آزمون ورودی سطح دو باید در مصاحبه نیز شرکت کنند.

وی با بیان این که تعداد محدودی از مدارس علمیه خواهران سطح کشور، داوطلبان را با مدرک سیکل و سایر مدارس، داوطلبان را با مدرک دیپلم و بالاتر پذیرش می‌کنند، اظهار داشت: امسال 475 نفر متقاضی تحصیل در مدارس «سیکلی» بودند که در نهایت اسامی 367 نفر به عنوان پذیرفته‌شدگان این آزمون اعلام شد.

حجت‌الاسلام محدث با بیان اینکه تحصیل داوطلبان دیپلمه در مقطع سطح دو در سه شیوه حضوری، نیمه‌حضوری و غیرحضوری انجام می‌گیرد، اضافه کرد: در شیوه حضوری 23 هزار و 595 نفر متقاضی ورود بودند که 14هزار و 212 نفر به مرحله مصاحبه راه یافتند، در شیوه نیمه‌حضوری هزار و 862 نفر متقاضی ورود بودند که 378 نفر به مرحله مصاحبه راه یافتند و در  شیوه پاره‌وقت هزار و 84 نفر متقاضی ورود بودند که 810 نفر به مرحله مصاحبه راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه هرساله تعداد زیادی از متقاضیان ورود به حوزه‌های علمیه خواهران دارای تحصیلات دانشگاهی هستند، خاطرنشان کرد: امسال نیز از میان راه‌یافتگان به مرحله مصاحبه، 594 نفر دارای مدرک کاردانی، 2هزار و 86 نفر دارای مدرک کارشناسی، 89 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و شش نفر دارای مدرک دکتری هستند.

مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران زمان مصاحبه داوطلبان ورود به حوزه‌های علمیه خواهران را 13 تیر تا 13 مردادماه عنوان کرد و ادامه داد: اسامی قبول‌شدگان نهایی جهت ثبت نام دوم شهریورماه سال جاری اعلام خواهد شد.

بر اساس گزارش  مرکز مدیریت حوزه‌ خواهران وی خاطرنشان ساخت: نتایج آزمون سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران 21 خردادماه اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha