چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ |۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 12, 2024
کد خبر: 255368
۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۶:۴۵

برگزاری اردوهای زیارتی و دیدار با مراجع عظام و علما تحول عظیم روحی در معلولین ایجاد می‌کند.

به گزارش مرکز خبرحوزه، محمدرضا قربان زاده از مسئولین اردوی یک روزه معلولین مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در قم، شب گذشته در دیدار آیت‌الله‌العظمی موسوی‌اردبیلی با اشاره به مشکلات زیادی که معلولان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: اگر این روحیه باید در همه مردم و معلولین به وجود بیاید که معلولیت پایان زندگی نیست، بلکه شروع یک زندگی جدید است، بسیاری از مشکلات معلولان حل خواهد شد.

وی افزود: مسئولین هم می‌بایست توجه ویژه‌ای را به این قشر داشته باشند، گرچه تلاش هایی در این زمینه صورت گرفته است، اما باید اذعان داشت که کافی و در حد مطلوب نبوده است.

نماینده معلولین مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد همچنین با اشاره به نقش علما و روحانیون در امید و روحیه بخشی به معلولین، تصریح کرد: برگزاری اردوهای زیارتی و دیدار با مراجع عظام و علما تحول عظیم روحی در معلولین ایجاد می‌کند.

وی در پایان با بیان این‌که در این دیدارها خواهان دعای خیر همه مراجع و علما برای معلولین کشور هستیم، خاطرنشان کرد: علما و روحانیون می‌توانند با رهنمودهای اثرگذار خود، نگرش جامعه را نسبت به معلولین تغییر داده و مسئولین را به سمت و سوی برطرف کردن هر چه بیشتر مشکلات معلولین ترغیب کنند.

گفتنی است، اردوی یک روزه 120 نفری معلولین کشور به شهر مقدس قم پس از دیدار با برخی از مراجع علما و زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha