پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان وی با اشاره به اینکه امروز باید انجام فعالیت های فرهنگی و دینی با حضور مبلغان برای قشر معلول جامعه بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد گفت:معلولان و نیازمندان هم باید از برنامه های دینی و فرهنگی نهایت بهره را ببرند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی، در دیدار با کارکنان بهزیستی استان که ظهر امروز برگزار شد با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی توجه به زیر ساختهای اجتماعی را برای خدمت به معلولان به نحو مطلوبی انجام می دهد گفت:باید در خدمت به معلولان و محرومان جامعه شان و کرامت انسانی این جامعه حفظ شود .

وی با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام نسبت به حفظ کرامت انسانی سفارش ویژه ای شده است افزود:هر عاملی که باعث از بین رفتن و یا خدشه به کرامت انسانها شود در اسلام نهی شده است .

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اینکه لقمه حرام ،محیط زندگی ناسالم و فقر از جمله عوامل تهدید کننده کرامت انسانی به شمار می روند بیان داشت:برای حفظ کرامت انسانی و رسیدن به اخلاق انسانی باید از این عوامل دوری و پرهیز کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی همچنین با اشاره به اینکه خدمت به معلولان علاوه بر پاداش اخروی در نزد خدای متعال موجب ارامش روحی و روانی برای خدمت کننده نیز می شود تاکید کرد:عملکرد و فعالیت های بهزیستی استان در این خصوص رضایت بخش است و باید در خدمت به معلولان و نیازمندان جامعه تنها اخلاص الهی را در نظر گرفت.

وی با اشاره به اینکه امروز باید انجام فعالیت های فرهنگی و دینی با حضور مبلغان برای قشر معلول جامعه بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد گفت:معلولان و نیازمندان هم باید از برنامه های دینی و فرهنگی نهایت بهره را ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان خواستار مساعدت و همکاری خیران برای تکمیل درمانگاه تخصصی توانبخشی معلولان استان لرستان شد و افزود:بی شک تاسیس این درمانگاه برای معلولان جامعه می تواند در حل بسیاری از مشکلات این قشر موثر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha