سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ |۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 11, 2024

جانبازان و معلولان در بازی های پارالمپیک با تلاش و مجاهدت برای ایران اسلامی افتخار آفرید و نه تنها در سکوهای پیروزی ایستادند، بلکه در این رقابت ها از ارزش های اسلام دست بر نداشتند.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) در دیدار جانبازان قطع نخاعی مشهد مقدس، طی سخنانی اظهار داشت: خیلی ها در گفتار و عملشان فاصله است؛ بسیاری از مسلمانان جمله «لااله الا اللّه » را بارها به زبان می آورند، اما در عمل و در زمان آزمایش ها وامتحانات الهی بر این امر باور و اعتقادی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد سعیدی افزود: تاریخ بشریت بویژه تاریخ اسلام پر است از این امتحانات الهی که بر اساس آن بندگان خداوند مورد ارزیابی قرار می گیرند؛ پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی از آزمون ها و امتحانات الهی بود که بر اساس آن مردم ایران اسلامی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی خطاب به جانبازان ادامه داد: شهدا  و شما از این امتحان الهی سربلند بیرون آمدید، اما بدانید شیطان به دنبال از بین بردن این سرمایه عظیمی است که در اختیار شماست.

امام جمعه قم اضافه کرد: شما تا ثابت کرده اید که با وجود نقصان ظاهری، همچنان جزء قوی ترین و با اراده ترین مردمان روی زمین هستید.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به موفقیت های جانبازان و معلولان ایران در مسابقات پارا المپیک لندن، اظهار داشت: در این مسابقاتی که در قلب دنیای غرب برگزار شد، دیدید که چگونه کاروان جانبازان و معلولان با تلاش و مجاهدت برای ایران اسلامی افتخار آفریدند و نه تنها در سکوهای پیروزی ایستادند، بلکه در این رقابت ها از ارزش های اسلام دست بر نداشتند.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) افزود: دست ندادن جانباز قهرمان با زن نامحرم در هنگام قهرمانی، در عین رعایت ادب و احترام، نشان از پایبندی به ارزش های اسلام و دین دارد .

وی ادامه داد: کسانی که با امکانات نظام اسلامی به جایی رسیده اند،  باید از این جانبازان و معلولان درس بگیرند؛ چه شده است که به خاطر ریاست، جایگاه و شهرت پشت پا به همه ارزش ها می زنید و دل مردم را خون می کنید؛ چرا پیام جانبازان و معلولان را درک نمی کنید؟

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی خاطرنشان کرد: اینها یادگاران امام راحل و دوران دفاع مقدس هستند که حاوی پیام های فراوانی برای همه ما هستند.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) نیز در این دیدار با اشاره به تلاش و مجاهدت های شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس اظهار کرد: شما جانبازان قطع نخاعی شهیدان زنده ای هستید که با حضورتان در میان مردم حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را نمایش می گذارید.

سردار مهدی مهدوی نژاد افزود: به واسطه آن جانفشانی ها وحضور در صحنه های نبرد حق علیه باطل است که امروز ایران اسلامی به چنان عزت ومقامی و جایگاهی دست یافته که مستکبرترین حکومت ها در مقابله با این حکومت الهی عاجز مانده اند.

وی با اشاره به تحریم های دشمن بر علیه مردم ایران اسلامی، ادامه داد: اگر دولت و ملت به فرمان مقام معظم رهبری که تاکید فراوانی بر اقتصاد مقاومتی دارند، گوش جان فرا دهد، این بار هم دشمن شکست مفتضحانه خواهد خورد.

وی یادآور شد: جانبازان و خانواده های آنان الگوی مقاومت هستند؛ زیرا با تمام مشکلات و مصائب، هرگز از حمایت از انقلاب اسلامی و ولی فقیه دست بر نداشته اند.

براساس اعلام روابط عمومی سپاه قم، در پایان این دیدار هدایایی به همراه لوح تقدیر به جانبازان قطع نخاعی اهدا شد، همچنین از سوی جانبازان نیز به رسم یادبود، تابلو های منقش به آیات قرآن کریم به تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) و فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) اهدا گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha