جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 255722
۲۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۸

شیخ عفیف النابلسی از علمای لبنان به جوانان انقلابی مصر به دلیل روحایت ضد صهیونیستی و اقدام انقلابی آنها در تسخیر سفارت رژیم صهیونیستی در قاهره تبریک گفت.

به گزارش سرویس بین الملل مرکز خبر حوزه، وی تصریح کرد: ما در این لحظه مهم از تاریخ مردم مصر، این روحیه انقلابی و انسانی را ثبت می کنیم که به سرنگونی نظام مصر بسنده نکرد و مسیر جدیدی از مقاومت سیاسی و ملی را برگزید که موجب پیروزی امت عربی و اسلامی و مردم مظلوم فلسطین شد.

امام جمعه شهر صیدا ادامه داد: ما این گام جسورانه در تسخیر سفارت اسراییل را به جوانان مصر تبریک گفته و آنان را به پیگیری و ادامه این عمل جهادی و ملی و انسانی تا تعطیل نهایی این سفارت و قطع رابطه حکومت مصر با رژیم صهیونیستی و لغو تمام معاهدات با این رژیم دعوت می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: به زودی صدای بازگشت مصر به میدان جنگ با دشمن اسرائیلی در تمام پایتخت های جهان خواهد پیچید و اتفاقات بزرگی به سود امت اسلام و به خصوص فلسطینی ها رقم خواهد خورد و بساط قدرت از زیر پای استکبار برچیده خواهد شد.

آیت الله نابلسی گفت: ما اشغال سفارت اسرائیل را در شناسنامه شرافت امتی قرار می دهیم که در چنین لحظاتی منتظر ایثار و جوانمردی است تا با محو اسراییل به آرزوهایش برسد به همین خاطر ما به جوانان مصر که با قدرت کامل به میدان آمدند افتخار می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha