شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

مجمع علمای مسلمان لبنان تاکید کرد: آزادسازی اسرا اثبات کرد که تنها راه رویارویی با دشمن صهیونیستی مقاومت و جهاد است، زیرا هیچ توافقنامه ای نتوانست حتی یک اسیر را آزاد کند، ولی یک گام عملی توانست بیش از هزار اسیر را آزاد کند.

به گزارش سرویس بین الملل مرکز خبر حوزه، این مجمع طی بیانیه ای ابراز داشت: این مطلب بر ما واجب می­کند که از طریق عملیات های دیگر، زمینه آزادی تمام اسرای خود را فراهم کنیم تا حتی یک اسیر در زندان های دشمن باقی نماند. این مجمع همچنین خواستار استمرار مقاومت به خصوص عملیات های شهادت طلبانه تا آزادی کامل خاک فلسطین شد.

این مجمع افزود:  تمام عرب و مسلمانان باید بدانند که روش حکام عرب، تسلیم شدن در برابر دشمن و تن دادن به گفتگو با دشمن است که این کار، هیچ سودی به جز خواری و ذلت برای آنها در پی نداشته و این مایه ننگ است که جامعه عربی به طرح آشتی ادامه دهد.

* توصیه جبهه مقاومت عمل لبنان به کسانی که هنوز به مقاومت شک دارند

از سوی دیگر جبهه مقاومت عمل لبنان هم طی بیانیه ای تصریح کرد: : در برابر دشمن راهی جز مقاومت و دفاع و اعمال قدرت نداریم.

جبهه مقاومت عمل تاکید کرد: مساله تبادل اسیران بار دیگر ثابت کرد که بدون شک، در برابر این دشمن غاصب و اشغالگر هیچ راهی به جز مقاومت و دفاع و اعمال زور نداریم. و این راه دشمن را وادار می­کند که ساده ترین حقوق مردم فلسطین یعنی آزادی و دفع ظلم را  بپذیرد.

جبهه عمل در بیانیه خود تاکید کرد: مقاومت تنها راهی است که می­تواند این سرزمین و مقدسات و اسیران ما را آزاد کند و تفرقه و اختلاف را از مردم و گروه های فلسطین دور کند و عزم و اراده و هدف آنها را یکپارچه کند. این بیانیه از تمام کسانی که هنوز به مقاومت شک دارند و به دشمن التماس می­کنند خواست از گفتگو و توافق دست بردارند که برای ما هیچ سودی به جز ننگ و ذلت و دادن امتیازهای بیشتر نخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha