جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024

امام جمعه شهرستان رودبار، تصریح کرد: استقامت و هشیاری مسلمانان کشورهای اسلامی برای جلوگیری از نفوذ و رخنه عوامل بیگانه به داخل انقلاب های مردمی از پیام های مهم امام خامنه ای به حجاج بیت الله الاعظم در سال جاری بود.

حجت الاسلام والمسلمین داوودی، در گفتگو با سرویس استان های مرکز خبر حوزه، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به کنگره عظیم حج امسال، اظهارداشت: ویژگی مهم حج امسال وقوع تحولات و حرکت های مثبت صورت گرفته در جهان اسلام با عنوان بیداری اسلامی است.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی در منطقه و سقوط دیکتاتورها یکی پس از دیگری در این کشورها، به شدت با سیاست ها و منافع غرب و به ویژه آمریکا در تضاد است، افزود: علت این مدعا این است که هم اکنون قدرت های زور گو، دوستان و متحدانی همچون حسنی مبارک و قذافی را که سال ها در جهت تحقق خواسته هایشان در کشورهای مهم مصر و لیبی حرکت می کردند را از دست داده اند.

امام جمعه شهرستان رودبار، همچنین احساس خطر غربی ها از انقلاب های مردمی در منطقه را باعث شیطنت و دخالت آنها برای به انحراف کشاندن این حرکت ها در کشورهای اسلامی عنوان کرد و تصریح کرد: استقامت و هشیاری مسلمانان کشورهای اسلامی برای مراقبت از نفوذ و رخنه عوامل بیگانه به داخل انقلاب های مردمی از پیام های مهم امام خامنه ای به حجاج بیت الله الحرام در سال جاری است.

حجت الاسلام والمسلمین داودی، ظلم ها و چپاولگری های استعمارگران در کشورهای منطقه را ناشی از سوء استفاده از بی اطلاعی مسلمانان در طول چند دهه اخیر عنوان کرد و خاطرنشان کرد: هم اکنون این موج ایجاد شده، با تمام سختی ها، نوید آینده درخشانی را در کشورهای اسلامی می دهد. 

وی با اشاره به تلاش غربی ها با عوامل مختلف برای جلوگبری از سرایت بیداری اسلامی به سایر کشورهای جهان، افزود: در واقع برخلاف خواسته بدخواهان، این جریان عظیم همچون موجی است که هر چقدر به جلو رانده می شود ابعادش بزرگتر و گسترده تر می شود. 

امام جمعه شهرستان رودبار با اشاره به ضعیف تر شدن کشورهای زورگوئی همچون آمریکا و اسرائیل نسبت به دهه های گذشته، اظهار داشت: با بیداری ایجاد شده در کشورهای مختلف و از جمله در آمریکا، دشمنان هم اکنون به دنبال حداقل حیات خود در منطقه هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha